čtvrtek 2. června 2016

On my wishlist #8


Jedná se o týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.



Opět tu máme caturday (sobotu) a s ní i další On my wishlist. Knihy, které vám tentokrát ukážu jsou Spojenectví od Marka Frosta, Nejsem sériový vrah od Dana Wellse a Bag of Bones (nebo, chcete-li Pytel kostí) od mého velice oblíbeného spisovatele Stephena Kinga.


Spojenectví


Po dramatickém závěru prvního dílu, kdy Will přijde o rodiče a sám jen o vlásek vyvázne ze spárů příšery, se chvíli zdá, že život studentů v elitním Centru se zase vrátil do zaběhnutých kolejí. Brzy však ze školní nemocnice záhadně zmizí starý Willův nepřítel Lyle, jenž se náhle probral z kómatu. Pátrání po něm vyvolá jen další otázky, ze kterých běhá mráz po zádech. Podivný propletenec událostí a postav okolo zakázaných Rytířů Karla Velikého napovídá, že řád slouží jako zástěrka pro kolosální spiknutí a zrůdné genetické experimenty. Všechny nitky se sbíhají k záhadnému miliardáři a sponzorovi školy Stanu Haxleymu, jenž obývá hrad na ostrově uprostřed jezera Waukoma.

Kniha Spojenectví je pokračováním Proroctví, které jsem onehdy vyhrála v nějaké soutěži. Sama jsem Proroctví nečetla, ale četla ho moje mamka (u nás se běžně praktikují krádeže knih, mamka mi velice ráda krade knížky a pak je sama čte) a vzhledem k tomu, jak moc se jí Proroctví líbilo je jasné, že bych byla ráda za druhý díl - a sama bych si jej chtěla přečíst, když jsem od mamky slyšela tolik chvály.


Nejsem sériový vrah


Patnáctiletý John Wayne Cleaver je nebezpečný a dobře to ví. Je posedlý sériovými vrahy. Nechce se však stát jedním z nich, a proto si ve svém vlastním zájmu - a v zájmu bezpečí svých blízkých - stanovil přísná pravidla, jimiž se řídí. Snaží se žít normální život tak, jako by šlo o soukromé náboženství, které jej může ochránit před zatracením.
Johnova matka provozuje pohřební ústav a s mrtvými těly se tak setkává od dětství. Vlastně je má rád. Mrtvoly nevyžadují ani neočekávají empatii, kterou John neumí poskytnout. Možná proto rozpozná, že na těle, které policie nalezla v jedné zadní uličce, je něco divného - a uvědomí si, co tato odlišnost znamená.

Poprvé se tak John musí postavit tváří v tvář nebezpečí, které nevychází přímo z něj a neumí je ovládat. Zlu, jež může ohrozit všechno a všechny, které by měl mít rád - kdyby ovšem mohl.

Kniha Nejsem sériový vrah a i Já monstrum, mě zaujaly krátce před dobou, kdy jsem se zapojovala do Blog tour, kterou pořádala Laurdes, díky které jsem také napsala několika autorům, mezi které patřil i Dan Wells - a především jeho kniha Nejsem sériový vrah. Tak nějak po ní stále toužím, ale stále... ji nevlastním, bohužel.


Bag of Bones


Ústřední postavou tohoto strhujícího románu je spisovatel Mike Noonan. Ztratil tragicky ženu a s ní i nenarozené dítě. O to urputněji se ujme mladé ženy Mattie, která ovdověla a jejíž movitý tchán jí chce připravit o dcerku. Po celou tu dobu je trýzněn nočními můrami a jeho dům se mění v čím dál tím záludnější past. Je na vině Noonanova žena, která mu

zatajila, že čeká dítě, či někdo, kdo bydlel v domě kdysi dávno? Odpověď je skryta v umně provázaném ději, jenž spojuje horor s love story a nalézá přirozené řešení v propojeném osudu děvčátek, jejichž jména začínala, či měla začínat písmenem "K".

Pro dnešek je poslední knihou kniha Bag of Bones, nebo také Pytel kostí, ale já bych si tuto knihu přeji v anglickém, filmovém vydání, na které jsem narazila na Book Depository. O téhle knize vím už delší dobu - respektive - chci si ji přečíst delší dobu, ale jakmile jsem viděla tuhle obálku právě na Book Depository, tak bylo jasno. Tu knihu MUSÍM MÍT. Krom toho hrozně ráda čtu v angličtině, takže je to pro mě opravdu jasná volba.

0 komentářů:

Okomentovat