čtvrtek 2. června 2016

Kreslení #1


(Článek z 26. dubna 2015) Opravdu jsem se nějak do toho kreslení obula! Připadá mi to, jako bych si k němu znovu našla cestu, protože teď kreslím opravdu často. Ale je to dobře, jsem za to opravdu ráda. Kreslení je fajn věc, a pokud vás tyhle články s kresbami baví, tak mám akorát ještě větší radost! Jinak také plánuji udělat článek s jakýmsi ''návodem'' - i když bych to raději označila za postup, abych byla upřímná - na kreslení očí. Možná by to někomu mohlo pomoct, co na to říkáte?

Ale zpět k té kresbě. Po delší době jsem se odhodlala nakreslit něco víc, než jen oči a pokusila jsem se naznačit i obličej, i když to nepovažuji za nejlepší kresbu, tak se to celkem vyvedlo, řekla bych... no, zkrátka to není špatné. Kreslila jsem Victorii Frances, možná ji znáte. Já mám její tvorbu hrozně moc ráda, ale také je to věc vkusu. Mě osobně se její styl líbí, dřív jsem také něco podobného kreslila. A kresbu najdete v celém článku.




Victoria, Victoria... takhle vypadá dokončená a vystínovaná kresba. Jak už jsem říkala, nepovažuji ji za svou nejlepší kresbu, ale jsem s ní celkem spokojená. Victoriin výraz se mi povedlo znázornit a sice uznávám, že jsem jí pozměnila - protože na fotce, podle které jsem jí kreslila, měla jiné vlasy - ale to snad nevadí. A ty vlasy... vím, že jsou hrozné. Je to moje slabina, ještě jsem nepřišla na to, jak ty vlasy nakreslit, aby to vypadalo nějak slušně. Bude to chtít víc trénování.



Konečně jsem se také odhodlala k tomu, abych fotila progres celého kreslení. Jsem na sebe opravdu hrdá, že jsem si na to vzpomněla a popadla foťák, abych vám mohla ukázat, jak to vlastně vypadalo, než jsem tu kresbu dokončila - je to celkem zvláštní, ohlédnout se zpět za tím, jak vypadala na začátku. Jako celkem špatně viditelná skica, která nic moc neprozrazuje. Ale později se vypracovala až ve Victorii...


Teď už se skica pomalu formuje do jasnějších tvarů, které už více připomínají oko. Sice to stále není živé, ani podobné předloze, ale už to začíná chytat ten správný tvar, pomalu se to rýsuje k té pravější podobě Victoriina oka.



Tady už jsem se pustila do jednoho oka. Je to sice jen začátek, ale už to vypadá jako větší progres, protože je to oproti zbytku její tváře dost znatelná změna. Je tam znát to, jak jsem stínovala a celé to není tak bledé a nicneříkající, jako obyčejná skica.












0 komentářů:

Okomentovat