sobota 4. června 2016

Co nového v knihovničce? #12


Arieluma, Daevas! V minulém článku s novými knihami v knihovničce jsem zmiňovala, že jich mám víc a rozdělila jsem si to tedy na víc článků, než jeden. Když jsem připravovala knížky do tohohle článku, samozřejmě jsem na další minimálně čtyři zapomněla a k tomu se mi přifařila ještě jedna díky malé návštěvě Dobrovského v rámci výletu do Mostu. Co to znamená? Že i o další článek s novými knihami mám postaráno. To se ale mám! ^^


První tu mám Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Nedávno jsem slavila narozeniny,
takže je to dárek od Nessy. Moc se na tu knihu těším, takže uvidíme, jak se mi bude líbit ♥

Více v celém článku...



Dítě číslo 44 jsem vám tu představovala už dokonce dvakrát, jen pokaždé v jiné souvislosti. Poprvé to bylo díky On My Wishlist (a přání se splnilo!), pak Knižní chvilky a teď je to Co nového v knihovničce. Vezmu to tedy jen stručně - zatím podle mého názoru skvělá kniha, jsem opravdu moc ráda, že ji mám. Brzy ji snad dočtu! ^^

Papírová města mě teď lákají díky filmu. Četla jsem celkem hodně recenzí, které nebyly zrovna pozitivní, ale Green mě pořád lákal a měla jsem tuhle knihu slíbenou jako recenzní výtisk (nedorazila) a pak jsem ji dostala, takže si ji také rozhodně přečtu. Naposledy mě Green celkem zklamal, takže doufám, že bude tenhle kousek už alespoň o něco málo lepší, než ten předchozí. Tím je shodou okolností právě Příliš mnoho Kateřin, jakou uvidíte níž, Green je teď u mě všude. Ironie.

Fangirl je moje aktuálně veliká knižní láska. Skvělá kniha, moc mě bavila a jsem z ní nadšená. Co víc k ní dodat? Snad jen to, že i na ni si už můžete na blogu přečíst recenzi, stejně jako na Příliš mnoho Kateřin, které už jsem zmiňovala. Každopádně pokud vám Fangirl alespoň trošku padla do oka, tak jí určitě dejte šanci!



Série Roztomilé malé lhářky mě utáhla především seriálem, který mě naprosto uchvátil. I původně jsem si ji samozřejmě také chtěla přečíst, ale nakonec to byl právě seriál, co mě k čtení skutečně popohnal. Doma teď tedy mám první až čtvrtý díl, přičemž první díl mám shodou okolností dvakrát. To už se prostě stává, že? Ale stačí jen pohled na ten nádherný hladký hardback se stříbřitým písmem... a roztékám se blahem. Ach.


I Elitu už mám za sebou. Skutečně okouzlí svojí obálkou (o tom doopravdy žádná, že) ale byla jsem z ní celkem zklamaná. I tak bych ale ráda měla celou sérii kompletní, přestože už dopředu vím, jak to celé skončí... internet je skutečně plný spoilerů, tak pozor na ně.

V jedné osobě od Johna Irvinga je další z mých aktuálně žhavých oblíbenců. Tak trošku jsem se se čtením sekla, protože přebíhám od jedné knihy ke druhé (což je u mě běžná praxe, jsem přelétavá) ale rozhodně jsem si ji zamilovala. Postavy, autorův styl i námět. Jsem moc ráda, že jsem ji klofla v jedné z jarních akcí, rozhodně to nebyla marná koupě!

Příliš mnoho Kateřin jsem zmiňovala výše, trošku zklamání. Ačkoliv... slušně jsem se u čtení pobavila, což musím počítat jako veliké plus. Určitě se k ní ještě někdy vrátím, až budu mít špatnou náladu, ale žádné světoborné dílo to není. Přečtení ale nelituju.







0 komentářů:

Okomentovat