sobota 4. června 2016

Co nového v knihovničce? #3


(Článek z 26. října 2014) Jelikož jsem si skutečně zvykla pečlivě dávat na každou neděli článek Co nového v knihovničce? s novými přírůstky v knihovničce, které jsem získala během týdne. Tentokrát toho není asi tolik, jako předchozí dva týdny, nebo to na mě tak alespoň působilo, když jsem ty knihy fotila.
Každopádně jsou to další přírůstky - a na některé z nich jsem skutečně nevýslovně hrdá. Mám totiž nově i jednu Kingovku, díky které už je moje ''Kingovská'' knihovnička kompletně zaplněná - a Já, poutník, což je kniha, která se mi zatím opravdu moc líbí... jo, je skvělá.





Další knihou je jeden ze dvou recenzních výtisků od nakladatelství Fragment - a to kniha Trhni si!, která mě skutečně moc zaujala, což je zvláštní vzhledem k tomu, že mě v poslední době nějak knihy z Fragmentu příliš nelákají. Každopádně jsem moc zvědavá, protože je to kniha od české autorky a abych byla upřímná, moc české autory nečtu. Mám raději zahraniční autory, protože kdykoliv dojde na naši literární scénu, tak se mi nejdřív vybaví pár pro mě otřesných českých knih, které nebudu jmenovat. Na druhou stranu se mi ale vybaví i skvělá kniha Hladová přání od Terezy Matouškové, Zahrada: Sféra, Nika Roovy anebo Erilian, takže jsem si nakonec řekla proč ne? Takže uvidíme. Doufám, že nebudu zklamaná.


Další knihou, kterou tu dnes mám, je kniha Manželovo tajemství, na kterou jsem se už nějakou dobu moc těšila. Bohužel pokud vím, tak bylo přesunuté datum vydání, takže jsem si musela počkat o něco déle, ale už jsem naprosto spokojená, protože ji mám doma. A je nádherná, nádherná! Nejen svou anotací, ale i svou božskou obálkou... Ach, ta obálka. Ta obálka. *zasněně vzdychá* Ne, nebojte. Jsem naprosto v pořádku.


Jako další je tu kniha Talisman, ze které jsem asi stejně tak nadšená, jako z knihy Manželovo tajemství. Opět nádherná obálka a lákavá anotace - a co víc - je to Kingovka! Díky ní je teď moje Kingovská knihovnička (ano, mám na knihy od Stephena Kinga zvláštní poličku) dokonale zaplněná. A božíčku... je to tak nádherný pocit!
Na Talisman se podívám co nejdříve to půjde, ale vzhledem k nepřebernému množství recenzních výtisků a dalších knih to jednoduše nějakou dobu potrvá. Ne, že bych si stěžovala na množství uskladněného materiálu ke čtení, který doma aktuálně mám, ale je toho dost. A času málo, i když to tak nevypadá - takže budu muset číst, číst, číst a recenzovat. Tomu říkám jasný úkol.


Další je tu opět recenzní výtisk - a opět z nakladatelství Fragment. Jedná se o druhý díl ze série Kronika Kambionů, ze které už jsem četla a recenzovala první díl - a vzhledem k tomu, že se jednalo o jednoduchou, nenáročnou oddechovku jsem sáhla rovnou i po druhém díle. Čtu teď opravdu hodně a také jsem teď zažila tolik knižních zklamání, že jsem měla obrovské nutkání většinu knih, co jsem četla, alespoň jednou odložit. To prolomila kniha Já, poutník, ale i tam je háček, ale o tom až v recenzi, kterou napíšu hned, jak knihu dočtu. Je to celkem tlustá kniha a já jsem teď zavalená vším možným, takže ani nemůžu odhadnout, kdy ta recenze bude... fjů.


A poslední knihou, kterou vám dnes ukážu, je kniha Já, poutník, což je také shodou okolností i kniha, kterou momentálně čtu. Původně jsem od ní očekávala dobré čtení, ale nic víc, ale ukázalo se, že v tom přeci jenom bude něco víc. Na druhou stranu mě ale autor jednou věcí trošku naštval, ale jak jsem psala výše, to si nechám do recenze.
Já, poutník je mohutná kniha, díky které už nemám místo ani na poslední poličce ve svojí roztroušené knihovničce, ALE dostala čestné místo u knih jako je Zmizelá, Ostré předměty a Temné kouty, což je dost čestné místo (alespoň v mém světě tedy rozhodně ano, Gillian Flynn mám totiž moc ráda) a ta obálka. Ta obálka. *Zase*







0 komentářů:

Okomentovat