sobota 4. června 2016

Co nového v knihovničce? #4


(Článek z 9. listopadu 2014) Opět je tu neděle, takže nastává čas na nové knihy v knihovničce. Minulý týden jsem vynechala - což byl také záměr, protože jsem měla za celý týden pouze jednu knihu, takže skutečně nemělo smysl dávat dohromady článek, protože s jednou knihou by to skutečně nemělo smysl. Tenhle týden mám knih sice málo, oproti předchozím týdnům, ale přeci jenom jich je více, než jen jedna. Krom toho tu mám i jeden skutečný skvost!




Začnu knihou, která mi do knihovničky připadla už minulý týden - a to tedy úžasnou Vypravěčkou, na kterou se těším jako malá holka. Už od první chvíle, kdy jsem viděla její obálku a četla si anotaci, mi bylo jasné, že tu knihu prostě MUSÍM MÍT. A mám ji! Dokonce zadarmo, protože ji mám jako recenzní výtisk z Kniha.cz, což můžu skoro označit za splněný sen.


Jako další tu mám knihu Hladový oheň, což je pokračování knihy nesoucí název Vraní dívka, která mě moc zaujala. Bohužel to při čtení nakonec vypadalo celkem tragicky, knihu jsem odložila tuším nedočtenou a na to, že se u ní tuším psalo „silné povahy“, jsem se u ní spíš jen nudila a nechápavě chytala za hlavu. Přijde mi divné, že jsem z ní měla takové pocity, navíc si sotva pamatuji polovinu knihy, takže si dám re-reading, než se logicky pustím do jejího pokračování - tedy do Hladového ohně. (A vážně... ty obálky jsou psycho. Ale dobře udělaný psycho!)


Jako další knihu tu mám jednu ''Kubulínskou'' krásku - Elusion. Přiznám se, že absolutně netuším o čem je (kva- kva-kvááá), protože v tomto případě jsem se řídila jen krásnou obálkou, faktem že je to kniha z nakladatelství CooBoo a slušným hodnocením na Goodreads (3.57). Ale abych nebyla až moc... hloupočká, přiznávám, že jsem si anotaci četla alespoň v angličtině, ale nepamatuju si z ní ani ťuk, takže tohle bude ještě hodně zajímavé!


Poslední knihou, nebo spíš komiksem, abych byla opravdu přesná a nazývala věci správnými jmény - je úžasný Korektor. Tohle je komiks, který už jsem za tu dobu, co už mi přišel, stihla přečíst alespoň třikrát a stále nemám dost. Korektor je naprosto geniální komiks, u kterého jsem se opravdu dobře zasmála. Recenzi už chystám.


A úplně poslední věcí je můj úžasný medvídek (dárek od Nessy z blogu Knižní putování), kterého jsem dnes korunovala na prince... nebo princeznu? Sakra. Je to holka nebo kluk? To je jedno, je to královský medvídek.





0 komentářů:

Okomentovat