sobota 4. června 2016

Co nového v knihovničce? #7


(21. prosince 2014) Caturday je opět za námi a s ní i příspěvek On my wishlist pro tento týden, ALE - jak se blíží neděle, je čas na jiný daný článek, což v případě tohoto blogu znamená Co nového v knihovničce? - a tak vám ho tedy přináším. Je mi to líto, ale nebude nijak velice rozsáhlý, protože mi tento týden knížky přišly pouze tři (na moje poměry ''POUZE'' tři knihy) a tak nemá smysl článek nějak protahovat. Každopádně musím uznat, že jsem z těch knih neskutečně nadšená - a absolutně nechápu pojem interaktivní obálka, či co. To jakože nějak ožije? Wow. (A dnes je taky velice smutná neděle, není žádný díl The Walking Dead...)




První tu mám trošičku zvláštně vyfocenou knihu Oživovatel (Reviver) s naprosto, ale naprosto epickou obálkou a ještě epičtější anotací. Na tuhle knihu se těším jako malá holka, což už se mi dlouho u žádné novinky nestalo (alespoň myslím, pokud mě paměť neklame, hehe) a mimochodem, pro ty z vás, co četli mojí povídku Já a Mistr, nebo teď už jen Mistr - neříká vám něco jméno autora? Já jsem se musela při tom zjištění smát, ačkoliv je to samozřejmě jen drobná náhoda, strašně mě potěšilo, že se jmenuje moje nejoblíbenější postava ve vlastní povídce jako autor nějaké knihy, kterou znám a figuruje v ní smrt :-)

Přidávám ještě jednu, pro mě klasickou fotku Oživovatele a musím se znovu pozastavit nad faktem, že je ta obálka interaktivní, nebo co. Máte s tím nějaké zkušenosti? Zezadu se tuším píše, že s nějakou aplikací to něco má dělat či co, ale ještě jsem si nenašla čas na to, abych si tu aplikaci stáhla a vyzkoušela to, takže uvidíme... muhaha.








Další knihou tu mám Draculu od Alexe, což je kniha, za kterou jsem nesmírně vděčná hned z několika důvodů. Prvním důvodem je fakt, že Draculu mám strašně ráda, ačkoliv Dracula coby upír naprosto postrádá smysl, co se týče historického hlediska – alespoň si to tedy myslím. Vlad Dracula byl trošku někdo jiný, než je… tenhle Dracula, chápete.  Byl sice... ehm, vskutku brutální a krvelačný, ale upír? To ne, ačkoliv je fakt, že je to zkrátka fantazie, inspirace v historii. Stále na tom ale něco je, co lidi (ostatně tak jako i mě) na upírovi Draculovi jednoduše fascinuje. Krom toho je to klasika, po které už dost dlouho toužím, takže... vítej doma, Draculo, ať už jsi upír, nebo ne!
Poslední tu mám knihu Prozřetelnost od Jamie McGuire, o které jsem se shodou okolností zmiňovala už včera, v rámci článku On my wishlist. Prozřetelnost nevypadá vůbec špatně a tak jsem moc ráda, že si ji budu moct přečíst a zrecenzovat. Autorčin styl psaní se mi líbí, nebo se mi alespoň líbil, když jsem četla její knihu Krásná katastrofa, protože při čtení její další knihy - a to knihy Červený vrch - jsem její styl psaní vnímala spíš jako rušivý element.

Každopádně moc doufám, že se mi prozřetelnost bude líbit, ačkoliv tu je věc, které se opravdu obávám, protože díky námětu může tahle kniha skončit poněkud... zle. Ne co se týče konce, ale co se týče zpracování a potom i následného hodnocení recenzentů. Osobně přiznávám, že jsem si žádné recenze ani hodnocení zatím nehledala, ale mám v sobě zaseté jisté obavy, takže jen doufám, že se autorka se svým nápadem vypořádala stejně dobře, jako se autor obálky vypořádal se svým úkolem - protože ta obálka je naprosto boží. 







0 komentářů:

Okomentovat