sobota 4. června 2016

Co nového v knihovničce? #6


(14. prosince 2014) Po jisté pod-rubrikové pauze tu pro vás zase mám další článek s knihami, které jsem nastřádala během tohoto týdne, aneb jak se v tady na blogu v neděli říká - Co nového v knihovničce? Tentokrát i s jednou velikou klasikou, která mě v jistém ohledu... poněkud šokovala. Také musím rovnou vysvětlit, proč byly předchozí týdny bez tohoto článku - jednoduše buď nebylo co nafotit, anebo nebylo čím fotit. Nějakou dobu jsem pohřešovala svůj foťák, než jsem ho konečně našla (anebo jak se u nás doma říká, než ho můj pokoj vyplivl) a tak tu ten článek máme až teď.




První tu mám Hvězdy nám nepřály od Johna Greena. Už hodně dlouho po téhle knížce toužím, ačkoliv ji mám na čtečce. Co byl ale problém? Netušila jsem, jaké vydání chci. Nabízelo se tohle původní vydání od Knižního klubu, nebo nové vydání od Yoli, které je s filmovou obálkou a je jako paperback. Nakonec zafungovaly přirozené reflexy a rozhodla jsem se pro hardback. Upřímně... nesnáším paperbacky. A navíc zbožňuji Knižní klub, takže bylo jasno!

Další tu mám Mlhu, což je kniha, o které jsem původně ani nijak neuvažovala, ale nakonec jsem poměrně překvapivě změnila názor a jakmile jsem dostala možnost vzít si ji na recenzi, tak jsem po ní jednoduše nadšeně skočila, protože jsem byla naprosto bez peněz (upřímně). Už jsem jednu podobnou knihu četla, takže věřím, že i tahle by vůbec nemusela být špatná, takže uvidíme.

Jako poslední v téhle koláži tu mám Hrej férově, čímž jsem samu sebe překvapila, že jsem si ji vzala, protože mě Hrej tajně naprosto znechutilo. Byla to snad ta nejhorší knížka, jakou jsem kdy četla, ale sto lidí, sto chutí - takže jsem se radši nevyjadřovala. Poté, co jsem přečetla pár recenzí na Hrej férově a dozvěděla se o anotaci jsem začala tak trošku obracet a nakonec ji mám doma. Konec konců... s hlavní hrdinkou mám něco společného. Navíc má pěknou zelenou obálku a já zelenou jednoduše zbožňuju, muhaha.


Další tu mám Dash & Lilly: Kniha přání. Tuhle knihu už jste možná (stejně jako Hvězdy nám nepřály) mohli vidět v jiném článku a to v On my wishlist, který publikuji v sobotu. Dash a Lilly (jednoduše zkráceně) mě zaujala už svou obálkou a natož pak anotací, což mělo za výsledek jediné - okamžitě jsem si tuhle knihu připsala na svůj již snad kilometr dlouhý knižní wishlist - a jej, už ji mám doma. Říkejme tomu třeba... předčasné knihomolské Vánoce.

Harry Potter? U mě v knihovničce? Tak tenoučký? Neukousl z něj někdo kousek? To byly otázky, které mě do teď napadají, když vidím rozečtený Kámen mudrců. Jsem šokovaná, že ho vůbec doma mám, o to ale víc, že je to tak tenoučká knížečka. Rozhodně jsem za ní ale ráda, protože je to jednoznačně moc dobré čtivo, o tom nemám pochyb. A jako poslední tu mám Čtyřku: Divergentní povídky. Je to také velice tenoučká knížečka, ale jako Divergentní fanynka jsem opět po téhle knížce kňourala jako kočka, co chce další jídlo (připomíná mi to Pusheen!). Doma mám sice jen Alianci, ale celou sérii jsem už četla. Jen doufám, že bude Čtyřka stejně dobrý, jako Divergence, protože ostatní díly mě tolik... nenadchly.



0 komentářů:

Okomentovat