čtvrtek 2. června 2016

On my wishlist #9


Jedná se o týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.



Opět tu máme caturday (pro vás sobotu) a s ní i On my wishlist. S velikým zděšením jsem zjistila, že je už pátek, pátek večer, já dnes ani nedávala článek a nemám ani On my wishlist na sobotu. O to větší šok mě čeká, když si uvědomím, že nemám moc času, protože už je... něco před půlnocí. No dobrá, pro vás to tak neplatí, protože je tenhle článek zveřejněný později, takže se přesuňme k tomu podstatnému - k samotným knihám :-)

Dash & Lilly: Kniha přání


"Nechala jsem ti tu pár nápověd a vodítek. Jestli chceš, otoč stranu. Jestli ne, vrať knihu prosím zpátky do poličky." Takhle začíná nová knížka od bestsellerového autora Davida Levithana a Rachel Cohnové. Lily zanechala chvíli před Vánoci červený zápisník plný výzev na poličce svého oblíbeného knihkupectví a čeká, až někdo přijme nabídku ke hře. Ale je Dash ten pravý? Nebo je jejich osudem vzájemně sdílet svoje sny a touhy jen na stránkách deníku, který na střídačku schovávají po celém vánočním New Yorku? Můžou se ve skutečnosti setkat, bude to fungovat? Bude červený zápisník jejich knihou přání? Nebo se k sobě vlastně ani trošku nehodí?

Knihu Dash & Lilly (budu to psát zkráceně, snad se nebudete zlobit) jsem původně nebrala jako nějak zajímavou, ale když jsem si několikrát přečetla anotaci, přečetla pár recenzí a pak projela shop Albatrosu... no, jednoduše se s raketovou rychlostí dostala na můj knižní wishlist. Vypadá skvěle, snad bude stejně skvělá, jako vypadá.


Den co den


Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku, až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a zamilujete se do jeho přítelkyně Rhiannon. Od toho okamžiku všechna pravidla, podle nichž jste až do teď žili, přestávají platit. Konečně se objevil někdo, s kým chcete být den co den.

S knihou Den co den je to podobné, jako s Dash & Lilly. Původně mě nezajímala. Věděla jsem o ní, četla jsem recenze, ale nepřišla mi ani zdaleka tak úžasná, jako jsem někde četla a příliš mě neoslnila. Po uplynutí určitého času jsem ale začala svůj předběžný názor přehodnocovat a rozhodla jsem se, že to s tou knížečkou přeci jenom zkusím, tak uvidíme.


Čtyřka


Dva roky předtím, než Beatrice Priorová podstoupila Obřad volby, to samé učinil i Tobias. Po svém překvapivém rozhodnutí se ocitá mezi Neohroženými - zde konečně může zapomenout na svého tyranského otce, přestat být tím ustrašeným klukem schovávajícím se v koutě a žít šťastný život, nebo si to alespoň myslí. Už jako Čtyřka přichází na to, že ani nová frakce není bez problémů - nejen že pro získání postavení jsou Neohrožení ochotni jít přes mrtvoly, ale zároveň skrývají tajemství, které by mohlo rozvrátit celý systém frakcí.
O dva roky později Čtyřka cítí, že by měl něco udělat, ale stále netuší co. Teprve dívka, která jako první nováček skáče ze střechy do záchranné sítě, může vše změnit. S ní dokáže napravit celý svět. S ní by Čtyřka opět mohl být Tobiasem.

Dnes je poslední knihou titul Čtyřka - Divergentní povídky. Otevřeně přiznávám, že jsem velikou fanynkou knižní Divergence, ale rovnou i dodávám, že POUZE Divergence, tedy prvního dílu. Ten bych mohla číst pořád, ale se zbylými dvěma díly to až tak slavné (pro mne) není. Čtyřka ale vypadá stále dobře, tak jen doufám, že pro mě nebude takovým zklamáním, jako například Aliance, se kterou jsem měla celkem... problémy. 


Co vy a váš wishlist? Přejete si nějaké knihy pod stromeček?

0 komentářů:

Okomentovat