čtvrtek 2. června 2016

On my wishlist #10


Jedná se o týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.



Je tu caturday/sobota a s ní i On my wishlist. Abych byla upřímná, tak jsem dnes skutečně kroužila nad tou kopou knížek na svém knižním wishlistu a jednoduše jsem nevěděla, opravdu jsem nevěděla, jaké tři mám vybrat. Nakonec jsem chňapla šanci náhodně tři vybrat a vybrala jsem tedy ty, které vidíte výše na koláži. A že by vypadaly špatně... tak to bych skutečně netvrdila. Jednu z nich už mám dokonce přečtenou - a všechny skutečně nevypadají špatně. Naopak... vypadají moc dobře. Možná až moc, když se podívám na svou přeplněnou knihovničku. Ale knih nikdy není dost, o tom se člověk/čtenář velice rychle přesvědčí! :-)


Rekviem


Lena je v srdci revoluce. Bojuje proti společnosti, která prohlásila lásku za nemoc. Ale Divočina dávno není tím bezpečným přístavem, co bývala, protože vláda se rozhodla rebely zlikvidovat. K tomu má Lena hlavu a srdce vzhůru nohama, protože se vrátil někdo, o kom si myslela, že jej navždy ztratila... Rekviem vypráví střídavě Lena a její nejlepší kamarádka Hana. Dívky, které žijí v zásadě vedle sebe, ale dělí je celý podivný svět. Najdou k sobě zase cestu? Jak skončí příběh o lásce, co je zakázaná tím nejhorším možným způsobem?

Rekviem je posledním dílem série Delirium, které u nás vydalo nakladatelství CooBoo. Osobně mě původně tahle série až tak moc netáhla, když jsem se o ní původně dozvěděla, ale poté, co jsem se do knih pořádně ponořila, mi teď doma v knihovničce přistály první dva díly a byla by hloupost nemít i ten třetí, když celá ta série vypadá tak slibě, a jak jsem nakoukla do prvního dílu, tak i čtivě, takže... jsem si jistá, že se bude poslední díl hodit. Ačkoliv rovnou otevřeně přiznávám, že se mi tyhle české obálky ani trošičku nelíbí.


Prvních 100


Od ničivé nukleární války žije lidstvo ve vesmírných lodích vysoko nad radioaktivním povrchem Země. Nyní je však sto mladých delikventů, které společnost považuje za postradatelné, vysláno na nebezpečnou výpravu s cílem znovu kolonizovat planetu. Může to být jejich druhá šance na život... nebo sebevražedná mise.

Prvních 100, pro mě jednoduše ''Stovka''. Původně jsem si říkala, že to na mě až moc zavání sci-fi (ano, je to dystopie, alespoň pokud se nepletu?) ale nakonec jsem se ze zvědavosti začala dívat na seriál... a bylo jasno. Zamilovala jsem se do jistých postav a v knize jsem potom sice pákrát pozvedla obočí nad rozdíly, které v seriálu jsou (ale tomu tak už zákonitě bývá, že?) ale knihu mám opravdu ráda. Proto mi také rve srdce, že ji mám... zničenou. Bohužel, Nesse se v tašce vylilo čokoládové mléko a bohužel tam zrovna byla i moje Stovka a tak to dopadlo tak, jak to zákonitě muselo dopadnout. Jednoduše nehoda. To je také jeden z důvodů, proč si dávám knihy vždycky nejdříve do nějakého neděravého sáčku, nebo taštičky (hlavně aby byla igelitová!) a až tehdy do tašky. Zabraňuje to jistým škodám. A v případě školích tašek i drobečkům, je to jako ochraný štít! A proto si tedy Stovku přeji ještě jednou.


První stříbrná kniha snů


Tajuplné dveře s klikou ve tvaru ještěrky, mluvící sochy a zdivočelá chůva se sekerou… sny Liv Silberové jsou poslední dobou opravdu strašidelné. Ještě strašidelnější než jakýkoli hřbitov v noci je to, že někteří o ní vědí věci, které by ve dne nikdy nahlas neřekla, leda ve snu. Jak je tohle možné? Je to pořádně zamotaná hádanka, ale hádankám nemohla Liv nikdy odolat...

První stříbrná (berme to takhle zkráceně, v blogosféře se tento zkrácený název naprosto běžně používá) je další knihou, která mi zatím pouze straší na wishlistu a je pro dnešek zároveň poslední knihou, kterou vám v rámci On my wishlist představím. Je to první knihou z nové série od Kerstin Gier, autorky známé série Drahokamy (V blogosféře využívaný název série, ale jinak název zmiňované série zní Láska nezná čas) kterou mám již celou doma a ačkoliv jsem přečetla jen jeden díl, tak moje maminka už stihla přečíst celou sérii (3 díly) a moc se jí líbily, tak bych si ráda pořídila alespoň První stříbrnou, abychom si ji s mamkou mohly přečíst - a případně si pořídit celou sérii. Už jsem se zmiňovala o tom, že mi mamka krade knihy a pak si je čte dřív, než já?

0 komentářů:

Okomentovat