čtvrtek 2. června 2016

On my wishlist #20


Týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.


¨
Zoe Sugg - Girl Online

Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě - o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí. Když už je situace na všech frontách na pováženou, rodiče ji odešlou na pár měsíců na střední školu do New Yorku. A tam Penny potká Noaha: úžasného charismatického muzikanta, kterému se prostě nedá odolat. A vůbec poprvé v životě se doopravdy zamiluje. A jak jinak (je přece blogerka!), o své pocity se upřímně podělí se všemi čtenářkami svého anonymního blogu. Jenomže Noah má taky svoje tajemství. A kvůli němu její anonymita na webu jednoho dne praskne jako mýdlová bublina - a v ohrožení se neocitne jenom ona, ale i její vztahy k nejbližším přátelům.
Girl Online promlouvá vtipným, neotřelým hlasem nové generace teenagerů. Jde o svěží román plný romantiky a humoru, který se však zároveň zabývá aktuálními problémy, které mladá generace řeší, tedy zneužíváním internetu, kyberšikanou, falešným světem bulváru a pomíjivostí módních celebrit.

Nejprve Girl Online. Původně jsem si řekla, že by to nemuselo být špatné, potom jsem svůj názor přehodnotila... a potom ho zase přehodnotila. Prakticky od téhle knihy nic moc neočekávám, ale jako oddechovka by mohla být (SNAD) dobrá. Jsem ale příšerně zvědavý člověk, takže si ji jednoduše musím pořídit a musím přečíst. Další zvědavci určitě chápou moje pocity.


Andrzej Sapkowski - Zaklínač I. : Poslední přání

Zaklínač... Ošlehaný muž bez věku, jehož bílé vlasy nejsou znakem stáří, ale mutace, kterou musel podstoupit. Placený i dobrovolný likvidátor prapodivných tvorů: mantichor, trollů, vidlohonů, strig, amfisbain - pokud ovšem ohrožují lidský rod; v takovém případě zabíjí i bytost zvanou člověk. Prvotřídní, skvělý bojovník, který není neporazitelný ani nezranitelný - naopak, téměř z každého dobrodružství si odnáší další šrámy na těle i na duši. Nově přeložené geraltovské povídky ze Stříbrného meče, něco z Věčného ohně a Meče osudu + kompletní povídka Hlas rozumu kde Geralt vysvětluje, jak to všechno začalo.

Dnešní absolutní lahůdkou je ale Zaklínač. Netuším kolik z vás, coby návštěvníků blogu, to ví, ale jsem skutečně hodně zažraná nejen do knih, ale taky do her. Počítačových her. A jelikož teď vyšel třetí díl Zaklínače jako hra, jsem naprosto zavalená Zaklínačskou náladou, třebaže jsem ho nikdy nehrála a o příběhové linii vím asi tak moc, co o kosmetice (takže skoro nic). Ještě víc mě ale nalákalo pár článků, pár videí, nějaké informace... a posedlost je tady. Ty knihy si teď tolik toužím přečíst, že jsem ochotná kvůli tomu (MOŽNÁ) na chvilku odložit i druhou část prvního dílu Hry o trůny... ale ne, GoT už mám odzkoušené. Jednoduše řečeno... Zaklínač mě chytil a už mě nepustí. Ach. Láska na první pohled.

0 komentářů:

Okomentovat