čtvrtek 2. června 2016

On My Wishlist #21


Týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.

Arieluma, daevas! Opět tu máme caturday (čtete sobotu) a s ní v rámci On My Wishlist přichází další malá várka knih, které si ukrutně (a někdy i neukrutně) přeju. Tenhle týden jsem měla celkem problém najít nějakou knihu do trojice, což zní jako naprosto stupidní situace, ale mě to vážně pořádně zaměstnalo. Na to, že si chci přečíst skutečně moc knih a skutečně hodně si jich chci i pořídit a vlastnit, včera jsem měla vážně vymeteno. Nenapadla mě ani jedna, ale nakonec zafungovala návštěva internetového knihkupectví... a potencionálních knih do OMW bylo hned až příliš. Ironie :-D


Černý led (Becca Fitzpatrick)

Někdy je nebezpečí sotva patrné - až dokud není pozdě. Britt Pfeifferová se připravovala na výlet do Tetonských hor, ale nečekala, že se k ní bude chtít přidat její bývalý přítel Calvin, který ji stále pronásleduje v myšlenkách. Jenže než stačí Britt zpracovat své city ke Calvinovi, nečekaná bouře ji přinutí vyhledat přístřeší v osamělé chatě u dvou velmi hezkých obyvatel - jenže tito muži jsou uprchlíci a uvězní ji jako rukojmí. Britt výměnou za svůj život souhlasí s tím, že muže převede přes hory. Ví, že musí zůstat naživu dost dlouho na to, aby ji Calvin našel. Všechno je ještě horší, když Britt objeví mrazivé důkazy o vraždách, ke kterým došlo v okolních horách. Tento objev z ní však může udělat vrahovu příští oběť. Jenže v horách není nic takové, jak se zdá, a všichni něco tají, včetně Masona, jednoho z Brittiných únosců. Jeho laskavost Britt mate. Je Mason nepřítel, nebo spojenec?
Černý led je romantický thriller Beccy Fitzpatrickové zasazený do zrádných kulis Tetonských hor ve Wyomingu. Zamilovat se by nikdy nemělo být takhle nebezpečné.

Na Černý led jsem narazila u Rodaw z Knihánkova, která mě jen několika málo slovy jednoduše nalákala. A ona ani samotná obálka a anotace vůbec nevypadají špatně, takže bych při podrobnějším prozkoumání došla k naprosto stejnému závěru i bez Rodawiných slov - prostě si tu knížku musím sehnat a přečíst. Vypadá dobře, navíc se mi hodí k letnímu čtení, jej!


Stmívání (Stephenie Meyer)

Isabella Swanová se stěhuje do Forks, městečka ve státě Washington, kde neustále prší. Zdá se jí, že na světě neexistuje nudnější a beznadějnější místo - až dokud nepotká tajuplného a přitažlivého Edwarda Cullena, který doslova obrátí její život vzhůru nohama. Do Isabellina příjezdu Edward úspěšně tajil před obyvateli městečka svou upírskou osobnost. Ale nikdo není v bezpečí, zvláště Isabella, člověk, který je Edwardovi nejdražší. Milenci však balancují na ostří nože - mezi touhou a hrozným nebezpečím. Stmívání je první díl celosvětově úspěšné romaticko-hororové ságy.

Tady nad tím se možná někdo pozastaví. Skutečně si ale Stmívání chci přečíst, jsem totiž moc zvědavá a chtěla bych si na něj udělat svůj vlastní názor, což mi přijde dost důležité. Navíc díky tomu všemu poprasku ohledně téhle knihy (a celkově série, nebo autorky) si ji chci přečíst o to víc, protože se ve mě zvědavost jenom hromadí. Takže si ji chci rozhodně co nejdřív pořídit, navíc má moc pěknou obálku... a kdyby se mi nelíbila, nebyla by první ani poslední.


Pýthiiny rady (Erik Axl Sund)

Závěrečný díl temného psychothrilleru Vraní dívka. Victoria podrobí samu sebe terapii a snaží se scelit svoje rozštěpené nitro. Zbývá už jen sedmá, nejsilnější z jejích podosobností. Záhadná Madeleine i nadále s úspěchem uniká kriminální komisařce Jeanette Kihlbergové. Ta za pomoci Sofie podniká hon na muže, který nenávratně zničil život nejen Victorii, ale i její dceři. Stopa vede k tajnému spolku pedofilů Sihtunum, k obskurní náboženské sektě a do ukrajinského Babího Jara, na jedno z nejpříšernějších popravišť nacistů. A mstitelka opět bere právo do vlastních rukou...

Série Vraní dívka si mě opravdu získala. Třebaže až na druhý pokus, protože jsem se při prvním čtení nedostala ani tak daleko, abych se pořádně začetla. Je to opravdu dobrý psychothiller a opět to musím napsat - ideální čtení na léto. Takovéhle knihy mám jednoduše spojené s létem, proto se těším jako malá holka. Navíc jsem opravdu moc zvědavá na samotné zakončení!



0 komentářů:

Okomentovat