sobota 4. června 2016

Co nového v knihovničce? #5


(Článek z 16. listopadu 2014) Zase je tu neděle (The Walking Dead den!) a tak tu samozřejmě máme i článek s knihami, které jsem během tohoto týdne získala a tím pádem jsou teď čerstvými přírůstky do mojí (lehce roztroušené) knihovničky. Minulý týden jsem vám ukazovala Vypravěčku a další knihy, dnes je na řadě kopa knih z Yoli a jedna starší kniha s naprosto božskou obálkou! Krom toho vám ukážu svojí knižní plechovku...




Jako první knihu tu mám Nespavost, která je pro dnešek první knihou od Yoli, kterou vám ukážu. Dostala jsem ji jako recenzní výtisk a v tuhle chvíli si nějak nemůžu vzpomenout, o čem vlastně má být *trapas* ale rozhodně mě zaujala a ačkoliv si u mě Yoli udělalo trošičku... jak to nazvat... vroubek, jo vroubek - kvůli té obálce. Originální obálka je naprosto božská (a na tom jsme se shodli jak s Alexem, s Radkem z blogu Doors to New Worlds) ale my máme sice slušnou obálku (jakožto člověk, co kreslí, musím ocenit duhovku na obálce) ale to je všechno. Žádná dokonalost. 


Další knihou od Yoli, kterou jsem za tenhle týden získala je Život jedna báseň. Opět si nevybavím, o čem má být (další trapná chvíle) ale také mě zaujala a také jej mám jako recenzní výtisk. Obálka je celkem hezká, navíc tato autorka píše opravdu dobře a je mi strašně sympatická, krom toho má strašně roztomilého mazlíčka - prasátko. Taky bych chtěla mít prasátko...


A jako další tu mám jednu boží knihu, na kterou se těším jako malá holka - Eleanor a Park. Už jen podle té naprosto božské obálky musí být jasné, že v té knize jednoduše bude Něco s velkým N (co se to se mnou dnes děje?) a také musím rovnou podotknout, že si tu obálku musím nakreslit. Eleanor a Park bude dost možná mou novou oblíbenou knížkou, alespoň ji na to odhaduji, takže uvidíme, jak se mi bude líbit.


Další tu mám knihu Ready Player One, o které už jsem něco málo slyšela, ale původně ve mně nevzbuzovala příliš zájem. Jen jsem nad ní mávla rukou a řekla si, že to není nic pro mě. No, časy se mění a moje názory taky (ty se mění skoro jako aprílové počasí, i když záleží v čem, teď zrovna mluvím o knihách, takže proto aprílové počasí) a tak ji mám doma. Krásku jednu!


Předposlední knihou z tohoto týdne je Pád, který už jsem sice četla, ale hrozně chci celou tu sérii mít doma, protože je to ten typ knih, které si ráda čtu znova, ačkoliv to není nejlepší kousek na světě. Krom toho... ta obálka! Tu obálku nejde nemilovat. Celkově má tahle série nádherné obálky až na jeden díl. Jednou nevýhodou téhle knihy je, že ji mám jako paperback, bohužel. I tak je ale nádherná.


A pro dnešek poslední knihou je Motýlí kůže, od které absolutně netuším, co očekávat, ale... kdo by neměl rád knižní překvápka? 






0 komentářů:

Okomentovat