sobota 4. června 2016

Náhled do knihovničky #1


(Článek z 18. listopadu 2014) Opět na mě dolehlo nutkání přerovnat si knihovničku, takže jsem se pustila do přerovnávání, které jsem sice nedokončila, ale vnuklo mi takový drobný nápad. Jsem svou knihovničkou posedlá, takže jsem přerovnávala a přerovnávala - a výsledek můžete vidět na fotkách.



První polička v mojí „hlavní knihovničce“ nyní patří mým oblíbeným knihám, jako je Muži, kteří nenávidí ženy, Dívka, která si hrála s ohněm, sérii Psycho anebo také Trestu pro hříšné, společně s Hrou o trůny (bohužel pouze první částí), Vzpomínkou a Brendou velikou(...?), které jsem v knihovničce nepřemisťovala. Samozřejmě jsem si musela na té kupičce nechat i svůj oblíbený foto-rámeček s fotkou z útulku - tu fenečku jsem si skutečně hrozně moc přála vzít domů, starat se o ni... bohužel tomu naši nesvolili - medvěda od Nessy a svojí „plechovku“ na záložky a autogramy. Oblíbená část ♥


Další polička - a další část - patří CooBoo a dalším oblíbenějším knihám. Osobně jsem tam původně chtěla mít jen knihy z nakladatelství CooBoo, ale nemám jich tolik, aby mi to vyšlo (ironie) a tak jsem přidala i nakladatelství Fortuna Libri a poté další knihy podle velikosti. 


A poslední částí je poslední polička v hlavní knihovničce, kde mi stále vězí kupička neuklizených knih, které jsem se dnes marně snažila dorovnat do knihovny, ale... no, nepovedlo se. Pokračování rovnání knihovničky: naplánováno na dnešní odpoledne! Doufám, že mi to vyjde, protože mě dnes ještě čeká návštěva psycholožky (poprvé pojedu sama, bože, jsem tak nervózní!) a tak se můžu jen uklidňovat tím, že mi možná přijde nějaký ten balíček a v něm krásná knížečka, nebo dvě... to zní dobře!




0 komentářů:

Okomentovat