čtvrtek 2. června 2016

On my wishlist #12


Jedná se o týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.


Týden se s týdnem opět sešel a máme tu znovu caturday (sobotu), což znamená, že je jasný čas na On my wishlist! Opět vám představím tři knihy ze svého wishlistu, jen s jedním velkým ALE. Jedna z nich mi totiž předevčírem přišla, takže už to není moc aktuální, ale snad to nevadí. Také bych chtěla zmínit, že se chystám dnes pustit do psaní vánoční povídky a případně i projektu Second Look - a určitě můžete počítat, že se zítra na blogu objeví článek Co nového v knihovničce a tím bych informační část tohoto článku zalomila, zpět k tématu :-)


Prozřetelnost

Strhující paranormální romance plná napětí. V městečku Providence se studentka Nina Greyová dostane do ohniska války mezi nebem a peklem. Dívka, otřesená náhlou smrtí svého otce, se s Jaredem Ryelem seznámí úplnou náhodou... nebo si to aspoň myslí. Přestože ji ten pohledný a trochu tajuplný mladík přitahuje, Nina je vůči němu podezřívavá. A když se začnou rojit otázky bez odpovědí, Jared riskuje všechno, aby si udržel ženu, nad kterou má bdít - a prozradí jí tajemství, o němž přísahal, že je bude chránit...

Prozřetelnost mě zaujala nejdřív obálkou a potom faktem, že je to další kniha od Jamie McGuire, se kterou jsem se poprvé setkala v souvislosti s Krásnou katastrofou, později u knihy Červený vrch a nyní opět - jen u žhavé novinky od Yoli, která mi shodou okolností předevčírem přišla na recenzi, takže jsem opravdu zvědavá, protože podle anotace Prozřetelnost vypadá celkem slibně, ačkoliv se musím přiznat, že se poněkud obávám hlavní hrdinky, ale všechno se dozvím až začnu číst, takže... do té doby je pro mě Prozřetelnost jen jedno veliké tajemství.


Pátá vlna

Po první vlně zůstala pouze tma. Druhé vlně unikli jen ti šťastnější. A třetí vlnu přežili ti, kterým štěstí uniklo. Po čtvrté vlně platí jediné pravidlo: nevěř nikomu. Teď se blíží vlna pátá a po opuštěné dálnici prchá Cassie před Jinými, bytostmi, které jako lidé pouze vypadají. Jiní se potulují krajinou a zabíjejí na potkání; rozprášili poslední přeživší pozemšťany.
Cassie věří tomu, že kdo zůstane sám, ten přežije. Pak se však setká s okouzlujícím a tajemným Evanem Walkerem, jenž je možná jedinou Cassiinou nadějí na záchranu jejího bratra - nebo dokonce jí samotné. Cassie si musí vybrat: mezi důvěrou a beznadějí, mezi vzdorem a kapitulací, mezi životem a smrtí. Vzdát se, nebo se sebrat a jít dál.

Pátá vlna je pro mě trošičku rozporuplný příklad, protože jsem co se téhle knihy týče velice nerozhodná. V jednu chvíli si ji opravdu chci přečíst, ale v druhé chvíli o ní příliš nejevím zájem - ale to stále nic nemění na faktu, že mě zaujala a mám ji na svém knižním wishlistu, ačkoliv nepatří k těm nejžhavějším knihám na seznamu.

Rozhodně si chci Pátou vlnu přečíst, protože už po ní nějakou dobu pokukuji, ale jak jsem psala - přednost mají jiné knihy, jako je třeba Pan Mercedes, Černý dům anebo další knihy, po kterých rozhodně toužím víc. Pátá vlna možná není tedy jednou z mých nevytouženějších knih, ale mohlo by to určitě být dobré čtení, takže uvidíme, až si ji seženu - anebo minimálně vypůjčím z knihovny, pokud se tam ještě někdy dostanu. *smích*


Počátek

Džungle skrývá dívku, která nemůže zemřít.
Pia vždy znala svůj osud. Měla počít novou rasu, linii nástupců, kteří porazí smrt. Za tímto účelem se zrodila, byla geneticky upravená k nesmrtelnosti a vychovávaná týmem vědců v tajné skrýši v Amazonském deštném pralese. Nyní ji vědci začínají podrobovat testům, jejichž výsledkem má být dokončení celého nebezpečného projektu.

Co si Pia pamatuje, vždy nejvíc toužila naplnit jejich očekávání. Ale v noci o svých sedmnáctých narozeninách nachází díru ve zdánlivě neproniknutelném plotě, který uzavírá její sterilní domov. Poprvé v životě volná v džungli potkává Eia, chlapce z nedaleké vesnice. Nedokáže odolat a pokračuje v útěcích, aby ho mohla vídat. Zamilují se do sebe a kousek po kousku začínají poznávat pravdu o Piině původu - pravdu se smrtícími následky, která navždy změní jejich životy.

Počátek je dnes poslední knihou, kterou vám ukážu - a řekla bych, že možná také knihou, kterou z dnešních tří chci nejvíc. Je pravda, že jsem na tuto knihu četla už pár skutečně negativních recenzí, ale stále mě nějak neodradily. Trošičku se opět děsím hlavní hrdinky, ale co se týče námětu mě Počátek opravdu zaujal a jsem skutečně zvědavá, jaká tato kniha bude.

0 komentářů:

Okomentovat