čtvrtek 2. června 2016

On My Wishlist #22


Týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.


Arieluma, daevas! Tentokrát jsem se na caturday (sobotu) skutečně těšila, ale On My Wishlist mi začíná zase dočasně dávat pěkně zabrat. Je až šílené, že už nevím o dalších knihách, které bych si chtěla přečíst - takže až mi kompletně dojdou nápady... tak založím rubriku s knihami, které vlastním a chci si je přečíst. Něco jako On My Shelflist :-D
Každopádně vám jako obvykle přináším další knihy, které mám na svém knižním wishlistu a toužím si je přečíst. Jedna z nich teď bude naprosto mimo můj obvyklý soudek, ale zvědavost dělá divy, o tom žádná.


Dívka v pavoučí síti (David Lagercrantz)

Časopis Milénium má nové majitele a jeho kritici tvrdí, že Mikael Blomkvist je vyhořelý a že uvažuje o změně zaměstnání. Pozdě v noci Blomkvistovi zavolá profesor Frans Balder, přední odborník na výzkum umělé inteligence. Balder mu tvrdí, že pro něj má důležité informace o americké zpravodajské službě a že byl v kontaktu s výbornou mladou hackerkou, která se podobá někomu, koho Blomkvist velice dobře zná.

Mikael Blomkvist doufá v exkluzivní reportáž, kterou on i Milénium tak zoufale potřebuje. Lisbeth Salanderová má jako obvykle své vlastní plány. Ale nadešel čas, aby se jejich cesty ještě jednou zkřížily.

Sérii Milénium miluju. Kdo mě zná, ten to ví a je to zkrátka pevně daný fakt. Je to můj lék na špatnou náladu, na deprese, na všechno. A nemusím snad ani říkat, že když se mi tedy naskytla možnost vychutnat si ještě jedno nové setkání s mojí milovanou Lisbeth Salander, tak si ji rozhodně nenechám ujít, že?

První (Kiera Cass)

Když byla America vybrána do Selekce, ani ve snu by ji nenapadlo, že by se ocitla na dosah samotné koruny, natož k srdci prince Maxona. S blížícím se koncem soutěže narůstají hrozby za branami paláce a America si uvědomuje, jak je lehké všechno ztratit a jak těžce bude muset za svou budoucnost bojovat.

Selekce se mi líbila díky tomu nápadu. Princ, co hledá svoji vyvolenou, k tomu televizní show, celkem sympatická hlavní hrdinka... a pak to kazí samozřejmě Aspen, kterého ráda nemám (ale každý máme jiný vkus) ale pořád ve mě ta kniha vzbuzovala sladké pocity a vzpomínky na dobu, kdy jsem toužila být princeznou. Což splňovala i Elita, třebaže byla o něco horší než první díl. A přiznávám sice, že VÍM, jak celá ta série skončí... ale stejně si ji chci dočíst. Autorka mě i přes nedokonalosti přetáhla na svoji stranu... a ještě chvilička touhy po princeznovství mě rozhodně nezabije. Naopak.


Černé lži (Alessandra Torre)

Layana Fairmontová vyrostla obklopená luxusem. Životním stylem svých rodičů sice odjakživa pohrdá, bohužel je ale na nejlepší cestě propadnout se do stejného snobského stereotypu. Dokud nepotká Branta, jenž obrátí její svět vzhůru nohama.
Brant Sharp je počítačový génius a miliardář, skrývá však temné tajemství. Tajemství, které by mohlo ohrozit nejen jeho vztah a budoucnost s Layanou, ale i vše, co za svůj život vybudoval. Když Layana procitne z pohádky a odkryje Brantovu masku, přijde o vše, čemu věřila.
A tehdy vstupuje do jejího života Lee. Bezstarostný, mnohdy hrubý a zároveň neskutečně sexy. Lee je Brantovým pravým opakem. Dohromady tvoří dokonalou bytost a Layana rozehrává nebezpečnou hru. Může doufat v budoucnost s mužem, kterého miluje, a zároveň získat i toho, po němž touží?

Když se tak dívám na tu obálku, mám na rtech úšklebek. Pekelný úšklebek. Už jen díky ní je samozřejmě až nad slunce jasné, že se jedná o erotický román. Ty obvykle nečtu, ALE... Alessandra Torre ve mě vzbudila pěknou zvědavost. Četla jsem její knihu Dívka z 6E a opravdu mě zajímá, co dalšího ještě může nabídnout. Krom toho něco skutečně nenáročného bych teď opět uvítala - v poslední době mám pěknou smůlu na knihy.

0 komentářů:

Okomentovat