čtvrtek 2. června 2016

On My Wishlist #28


Týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.


Arieluma! S návratem k blogování jsem ke svému (ne)příjemnému překvapení zjistila, že je zase pár knih, které bych si ráda pořídila a přečetla. A vzhledem k tomu, že máme dnes caturday (sobotu)... rozhodla jsem se dopředu napsat On My Wishlist. A rovnou jsem si připravila i dva další, takže by to mělo vyjít ještě na dvě další soboty, jej ^^

(BTW: Ani nevíte... jak moc těžké pro mě bylo to, když jsem psala část s poslední knihou. Nemám totiž ještě přečtený předchozí díl a tak jsem se neskutečně snažila si nečíst anotaci, abych nenarazila na spoiler... ale stejně jsem tu anotaci musela do článku přidat, pro vás. Zvládla jsem to!)


Dcera (Kiera Cass)

Princezna Eadlyn vyrůstala za poslouchání nespočtu historek o setkání svých rodičů. Před dvaceti lety, America Singer vstoupila do Selekce a získala si srdce prince Maxona - poté žili šťastně až navěky. Eadlyn vždycky připadala jejich malá pohádka romantická, ale nikdy neměla nutkání ji opakovat. Kdyby to bylo na ní, odsouvala by svoji svatbu jak dlouho by to jen šlo. Život princezny ale nikdy nepatří jen jí samotné, a Eadlyn se svojí vlastní Selekci nevyhne - nehledě na to, jak moc ohledně toho protestuje.
Eadlyn neočekává, že by její příběh mohl skončit romancí. Ale jak soutěž začíná, jeden soutěžící si získá její pozornost, ukazujíc jí všechny šance, které leží přímo před ní... dokazujíc, že hledání jejího vlastního šťastného konce není tak nemožné, jak si celou dobu myslela.

Před nedávnem přidalo nakladatelství CooBoo na svojí facebookovou stránku obálku ke čtvrtému dílu série Selekce od Kiery Cass. Budeme tedy naprosto ignorovat fakt, že jsem si ještě nesehnala třetí díl (První), protože už dávno vím, jak celá série skončí... a soustřeďme se na Dceru.
Musím říct, že mě ten název přííííšerně celkem šokoval a vlastně i zklamal. Samozřejmě to má svůj důvod, ale opravdu nepochopím, proč Dcera. Dědička, dědička, dědička. The Heir = Dědička. Proč Dcera? Upřímně jsem hodně zvědavá, proč to tak není, ale... nechme to být. Už jen kvůli té nádherné obálce a faktu, že je hlavní hrdinkou princezna. Kdo by nechtěl být princeznou? Já bych chtěla!


Kreativní kreslení pro kočkomily (Gemma Correllová)

Pokud máte podrápanou pohovku, všude se válí plastové myšky a ráno vás budí vyčítavé mňoukání, je roztomilá kniha Gemmy Correllové přesně to pravé. Odreagujte se vtipnými kresbičkami, objevte v sobě umělce a potvrďte si, že i když jste věčně pokrytí kočičími chlupy a vaše nohy jsou vděčným cílem útoků ostrých zoubků, rozhodně byste neměnili.

Na Kreativní kreslení pro kočkomily jsem narazila na facebooku, už ale netuším... kdo to tam sdílel? Opravdu nemám tušení, sleduju hodně stránek, blogů i obecně lidí, takže se mi to bohužel trošku smotává dohromady. Každopádně jsem se do té knihy naprosto zamilovala! Vím, že je i Kreativní kreslení pro pejskomily, ale pro sebe jsem se rozhodla dát přednost kočičkám. Ve skutečnosti miluju pejsky samozřejmě taky, ale kočičky byly přednější - když jsem na to potom narazila v novém katalogu Knižního klubu, bylo jasno.


Dědička ohně (Sarah J. Maas)

Celaena přežila smrtící soutěž i srdcervoucí ztrátu, ale zaplatila za to strašnou cenu. Teď musí cestovat do neznámé země a čelit zdrcující pravdě - pravdu o svém dědictví, která by mohla její život změnit navždy. Mezitím se na obzoru shromažďují temné síly, které chtějí zotročit celý její svět. Celaena tak musí najít sílu bojovat nejen proti vlastním vnitřním démonům, ale i proti zlu, které chce král Adarlanu osvobodit a využít pro své plány. Je dědičkou ohně a popela a neskloní se před nikým.

Dnešní poslední knihou je Dědička ohně, se kterou trošku zápasím, abych si nepřečetla anotaci. Uhm. Vlastně jsem totiž ještě nečetla Půlnoční korunu (druhý díl téhle série) a tak bych si to nerada vyspoilerovala, ačkoliv tomu spoilerovému nebezpečí čelím doma každý den. Onehdy jsem mamce půjčila Skleněný trůn - a on se jí vážně zalíbil. Takže když mi přišla na recenzi Půlnoční koruna, samozřejmě mi ji zabavila a přečetla si jí dřív, než já. (Ironicky mi ji, stejně jako Skleněný trůn, vrátila po pár dnech. A ptala se samozřejmě po dalším díle). Jsem tedy hodně zvědavá, protože mě tahle série docela dost chytla. Ano, není to vyloženě poklad mezi fantasy, ale... ano, ano. Má to něco do sebe!

0 komentářů:

Okomentovat