čtvrtek 2. června 2016

On my wishlist #5


Jedná se o týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.



Po dost dlouhé době se mi na sobotu opět daří dát On my wishlist. Včera jsem od odpoledne skoro až do půlnoci s Milenne dělala na novém designu blogu (také doufám, že se vám alespoň trošku líbí, když teď na blogu bude) a tak jsem potom absolutně neměla čas On my wishlist napsat a přednastavit. Upřímně řečeno - mám ve zvyku články psát/přednastavovat den dopředu, protože mi vyhovuje každý den na blogu něco udělat, ale s On my wishlist to budu muset asi vážně udělat trošku jinak. Hned jak nafotím, sepíšu a přednastavím článek na zítřek - Co nového v knihovničce? - tak se pustím do On my wishlist. Chtěla bych si dopředu napsat alespoň dva články, ale čeká mě ještě opožděné dlabání dýně a pár dalších věcí, takže toho je dnes trošku víc.

Každopádně je konečně sobota taková, jaká má být - s projektem On my wishlist. Dnes vám ukážu další tři knihy, které mám na svém knižním wishlistu (ano, záměrně jsem napsala i slovo knižním, protože jsem včera psala z legrace dopis Ježíškovi. A víte co? Bylo tam přes deset záložek. Jen tohle. Ano, jsem blázen!) A tedy knihami, na které se dnes podíváme jsou knihy Seznam tajných přání od Lori Nelson Spielman, Temná hrdinka: Večeře s vampýrem od Abigail Gibbson a Zrada od Gregga Olsena.


Seznam tajných přání


Brett Bohlingerová si až do svých 34 let žila jako princezna. Ze dne na den ale přichází o všechno, když zjišťuje, že milovaná maminka, majitelka obří kosmetické firmy, ji vynechala ze své závěti. Přesněji - její díl dědictví jí připadne pouze v případě, že dokáže do roka splnit všechna svá dětská přání, jejichž seznam si jako malá sepsala a na které už dávno zapomněla. Na rozdíl od matky. Jenomže proč by se měla Brett najednou stát učitelkou a ve volném čase dělat sólového komika, když se tak tvrdě připravovala na to, že jednou převezme rodinné impérium? A k čemu by jí byl kůň?

Brett se cítí podvedená a ponížená, navíc přichází o práci, jistý příjem i dlouholetého přítele. S vidinou dědictví začíná plnit jeden bod seznamu za druhým a brzy si s překvapením uvědomuje, že ji ten starý ušmudlaný list papíru úplně ovládá. A že jí to vlastně vůbec nevadí... Půvabný románový debut americké autory o cestě za štěstím a o snech, jichž bych se člověk neměl nikdy vzdávat.

Knihu Seznam tajných přání jsem neznala do té doby, než jsem ji viděla u Rodaw (blog Knihánkov) a vzhledem k tomu, že mám teď období, kdy čtu i něco více méně jako oddychovky, tak jsem si ji rovnou připsala na svůj wishlist. Krom toho je ten námět moc hezký!


Temná hrdinka: Večeře s vampýrem


Vzrušující paranormální román zasazený v Londýně a zalidněný nezapomenutelnými postavami, mezi nimiž se rozvíjí navzdory okolnostem něco jako láska... Když Violet Leeová cestou z večírku narazí na okouzlujícího a přitom děsivého vampýra Kaspara Varna, začne tak pro ni nebezpečná dobrodružná cesta, jakou si nedokázala představit ani v nejdivočejších snech. Vzájemná přitažlivost mezi Kasparem a Violet se nedá popřít a zdá se, že nedokážou odolat své touze - ale za jakou cenu?

Další knihou je Temná hrdinka: Večeře s vampýrem, kterou si chci také přečíst nějaký ten pátek. Už mám doma druhý díl, tedy volné pokračování s název Růže podzimu - což je kniha, která mě celkem zklamala, ale Večeře s vampýrem stále vypadá skvěle. Působí na mě jako trošku netypická upířína, takže po ní - jakožto správně závislá čtenářka, co vyrůstala na upírech - jednoduše toužím.


Zrada


Stalo se to velice rychle, jak už to u tak strašných věcí bývá. K Olivii se přiblížila čepel nože a zapíchla se jí do hrdla. Prudce a zuřivě. A jen vrah mohl vnímat ironii jejích posledních slov: Teče mi krev! Když na večírku kdosi ubodá Olivii Grantovou, studentku, která přijela na výměnný pobyt, obvinění se městečkem Port Gamble šíří rychleji než nejpopulárnější zprávy na Twitteru. Skoro všichni ukazují prstem na Briannu, již mnozí pokládají za falešnici a jejího přítele Drewa. Čisté svědomí však nemá ani Beth Leeová, samotářka, u níž Olivia bydlela. Bethiny nejlepší přítelkyně Hayley a Taylor Ryanovy se pokusí její jméno očistit, přitom však objeví hustou pavučinu šokujících tajemství.
GREGG OLSEN, autor bestsellerů New York Times, ve svém druhém skandálním románu ze série Prázdná rakev zkoumá odvrácenou tvář společnosti. Inspiroval se skutečným případem Amandy Knoxové.

Pro dnešek poslední knihou je Zrada od Gregga Olsena. Už mám doma první díl - Závist - a vzhledem k tomu, že ta kniha vůbec nevypadá špatně, jsem si jednoduše musela na svůj knižní wishlist rovnou připsat i druhý díl. Krom toho... nemám ráda série, které nemám zkompletované a ta obálka vypadá tak hezky... ano, moc hezky.

0 komentářů:

Okomentovat