neděle 25. září 2016

Knižní deník | Dvůr trnů a růží v gifech: Vílí deníky!


Arieluma! Než se vůbec pustím do psaní recenze, rozhodla jsem se pokračovat v Knižním deníku - se kterým to vypadá, že vás baví stejně moc jako moji maličkost. Dokonce jsem si na to už zřídila i sešit, ačkoliv by to spíš chtělo zapisování někam do mobilu - přečíst po sobě ty zápisky je... *kašel* nadlidský úkol, fakt. Každopádně, jdeme na to! :D



Budu se snažit vyhnout spoilerům, ale je tu možnost, že bych mohla svými poznámkami trošku třeba napovědět - anebo nepřímo prozradit - co se stalo. Čtete tedy „na vlastní nebezpečí“, ačkoliv se fakt budu snažit celý článek udržet bez spoilerů.


Na začátku jsem se modlila. Nejdřív jen za to, aby mi ta knížka vůbec přišla - poté za to, aby se mi alespoň trošku líbila. Pokušení bylo fakt silné, ale Skleněný trůn mi nakonec začal poněkud... *kašel* lézt krkem. Doufala jsem tedy, že bude Dvůr trnů a růží lepší. 


Večer (V den, kdy mi Dvůr trnů a růží přišel) jsem chtěla jít spát dřív, protože jsem ráno musela stávat bolestně brzy, ale stejně jsem do té knížky chtěla alespoň nakouknout. Nikomu to přeci neublíží, říkala jsem si. Sotva jsem přečetla pár řádků, byla jsem ohromená. Bylo to vážně čtivé a já měla co dělat, abych při tom úžasu prostě... nepokračovala v čtení. Naštěstí jsem byla silná a taky zodpovědná holka, takže jsem to asi po prvním odstavci odložila a šla spát :D


Počkat... Opravdu? Ne. Proč?! Hlavní hrdinka zabije v lese nebohého vlčka a já propadám podivně emotivní chvilce, kdy za toho vlka - jehož identita je mi naprosto neznámá, stejně jako Feyre - prostě a jednoduše truchlím. Nebýt zrovna v kavárně, asi ukápne slzička... chudáček vlček! (Zmíňka o vlkovi naštěstí není spoiler - je zahrnutá i v anotaci)


Feyre mi neskutečně připomíná Katniss. Je trošku nepříjemná a loví v lesích, aby uživila rodinu. Hmmm... Jenom má dvě neskutečně otravné sestry, které bych nejraději taky ulovila. Nechcete mi s tím někdo pomoct? Asi časem napíšu seznam nejotravnějších postav v knihách, už bych pár adeptů měla... Jdete do toho někdo se mnou? 


Feyre je uražená a protivná, zatímco si teď žije v luxusu a ještě ji obslouží Pan Dokonalý - Tamlin. Jakože... co to? Tamlin je vážně možná až přehnaně dokonalý, bez pochyb má co do sebe. A pak je tu Lucien... ten mi ukradl srdce už při prvním objevení. Ale ne, ona si ještě stěžuje. To já bych se tedy nebránila... Mrk, mrk. 


Tamlin dokonale setřel Feyre, jedna nula pro něj! Nechcete mu někdo dát sušenku? Ráda bych do té knížky nějak vlezla a udělala to sama, ale nejde to... Škoda. 


Ještě stále se nedali dohromady, ačkoliv je to k sobě táhne. Ani jakýsi záhadný rituál jim v tom nepomohl - třebaže ji tam hledal, protože porušila jeho zákaz jít ven. Ale ne. Ona je moc nedostupná a on až moc dokonalý... Dejte jim někdo po čumáku, prosím. PROSÍM.


„Vílí prasáku!“

Něco mi říká, že by Feyre mohla měla zapracovat na svých urážkách. Ačkoliv je fakt, že to alespoň vážně dobře pobavilo! :D


Objevuje se nový záporák a oba klaďasové Feyre brání. Ta ale zalže o svém jméně, třebaže onen zmíněný záporák se jí dostal do hlavy... Když se jí dostal do hlavy, jak mohl nevědět její jméno? Proč mu tedy lhala a řekla cizí jméno? Co to sakra? *Cítí ve vzduchu, že to určitě bude mít následky, moc hrála Life is Strange*


A je to tady, objevují se nepopiratelné sympatie vůči tomu, kdo určitě neuspěje... a umře, protože mu fandím. Au. Zatím moji náklonnost snad nikdo nepřežil. Předem Rhyse lituju :( 


Moment... Co? Cože? Ne! 


Feyre je jako Elena, Tamlin jak Stefan... Hm. Tohle jsou totálně Vílí deníky :D

Dobře, teď už vážně. Konec byl trošku šokující, ale taky k naštvání - v určitých věcech. Čtení jsem si rozhodně užila, jen nechápu smysl dalšího dílu. Ano, je tam určitá věc, s kterou by se dalo pokračovat... Ale co? Pořád to z mého pohledu působí víceméně jako protahování, tak snad potom nebudu zklamaná. Ačkoliv je fakt, že spousta lidí říká, že je druhý díl lepší... Hmmm. Víc zábavy nikdy neuškodí, ačkoliv bych Feyre nejradši uškrtila :D (Tamlina pak už někdy taky!)

Co vy a Dvůr trnů a růží, četli jste?
Pochlubte se když tak v komentářích ^^

2 komentáře:

  1. Tak tenhle článek mě pobavil. :D Hlavně ty gify, kterými jsi celý článek doplnila. Prostě paráda. :) Knížka vypadá zajímavě, uvažuji o tom, že se na ni v knihkupectví v budoucnu podívam. :) www.fifoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty gify i text mě skutečně pobavily. :D
    Osobně mám ráda jak sérii Skleněný trůn, tam i Dvůr trnů a růží - Sarah řadím mezi mé oblíbené spisovatelky. :D

    OdpovědětVymazat