sobota 5. listopadu 2016

Filmovo-seriálový koutek | Seriálové tipy #1

Arieluma! Rozhodla jsem se trošku pozměnit způsob, jakým budu vést tuhle rubriku. Moje rozhodnutí padlo na takové zjednodušení, které (opravdu doufám) bude příjemnější i vám, coby čtenářům. Předem díky moc za váš názor ohledně téhle změny! ^^

A cože jsem si to na vás vymyslela? Je to vážně prosté. V každém článku vám představím víc, jak jeden seriál/film. Bude to tak snazší - občas ani není moc co říct, aby to vydalo na článek. Což je škoda, protože bych vám některé seriály/filmy opravdu moc chtěla představit! A právě proto jsem se rozhodla pro tuhle změnu - snad se vám bude líbit a vyhovovat.


New Girl/Nová holka

Svůj dnešní výběr jsem se rozhodla začít seriálem, který je vzhledem k mému vkusu... Jednoduše atypický. Doslova. Podobné seriály jsem nikdy nesledovala, ani filmy. Došla jsem ale do určitého bodu, kdy moje srdíčko zatoužilo po něčem novém a neokoukaném - ideálně i vtipném. Tehdy došlo právě na New Girl. 

Hlavní hrdinkou je mladá učitelka jménem Jess, která právě prodělala ošklivý rozchod se svým přítelem a hledá si bydlení. Narazí na inzerát, kde tři mladí muži hledají někoho na společné bydlení. Nikdo z nich asi nečekal, jak se to sejde - taková různorodá partička v jednom bytě? Zvláštní... ale neuvěřitelně vtipné. (A to říká životní suchar... Heh)

Celý seriál je opravdu milý a zábavný, nechybí v něm i určitá dávka problémů - a troufám si říct, že má opravdu zajímavé a skvělé postavy. Vedle Jess, která je jedinečná sama o sobě, a její kamarádky Cece se setkáváme se Schmidtem, Nickem a Winstonem - veselou partičkou, která opravdu jen tak neomrzí. New Girl bych rozhodně doporučila fanouškům komedií, opravdu to stojí za to. (A je to ideální seriál při depresích, doporučeno podávat s něčím dobrým na zub! Třeba se zmrzlinou, hmmm...)


Victoria

Na tenhle seriál jsem narazila opravdu čirou náhodou - a do teď jsem za to neskutečně vděčná. Victoria je nový historický seriál, který sleduje osud - jak už vypovídá samotný název - královny Victorie od doby, kdy pomalu nastoupila na trůn.
Osobně mám velice ráda tohle historické období a už dříve mě okouzlil film Královna Viktorie, proto jsem nad sledováním příliš nepřemýšlela. Musím říct, že rozhodně není čeho litovat.

Opravdu moc se mi líbí celkové zpracování seriálu - prostředí působí skutečně úžasně a je skvělé mít touhle cestou možnost nahlédnout do minulosti. I výběr herců se mi líbí - ze všeho nejvíc jsem ale nadšená právě postavami, kde vedle Victorie jako takové, se mi velice zalíbily naopak vedlejší postavy z řad sloužících. Victoria tak nabízí pohled do obou sfér, včetně nastínění dobové situace a problémů.


Dead of Summer

Pro dnešek je posledním seriálem Dead of Summer. Na tenhle seriál jsem dostala doporučení a chvíli jsem jeho sledování odkládala - nakonec jsem mu naprosto beznadějně podlehla.

Tábor Stillwater je velice příjemné místo, kam se skupinka mladých brigádníků opravdu těší. Nejeden z nich už v táboře byl jako mladší - a tak se s návratem vracejí nejrůznější vzpomínky na sladké doby her a soutěžení, stejně jako prvních polibků. Nikdo z brigádníků ale netuší, že se táborem šíří staré zlo, které jejich příjemné léto změní na noční můru...

Kdo má rád něco trošku děsivějšího, tak tohle je přesně správná volba. Dead of Summer je skvěle promyšlený seriál s pestrou škálou postav, jehož děj vás velice vtáhne a už nepustí. Sama jsem byla velice příjemně překvapená nad zpracováním - ačkoliv se tématika může zprvu zdát jako klišé.

Musím opravdu hodně pochválit nejen děj a jeho úžasnou spletitost a promyšlenost, ale také právě postavy. V každém z dílů se později seznámíme s příběhy jednotlivých postav, které na celou situaci pokaždé vrhnou nové světlo. Stejně tak samotná historie tábora a zapojení nadpřirozena dělá z Dead of Summer velice příjemnou podívanou.



11 komentářů:

  1. Novou holku také sleduji, ale na začátku se mi nelíbila. Docela mi trvalo, než jsem si k ní našla cestu. Teď už je to lepší, ale určo se neřadí mezi moje oblíbené sitcomy. Dead of Summer mě docela zaujalo.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ze začátku nebyla úplně nadšená, ale připisuju to tím, že jsem v té době byla pěkně psychicky vysosaná a nelíbilo se mi skoro nic :D Je to vlastně taková blbůstka, ale člověk se u toho celkem pobaví :)

      Vymazat
  2. Novou holku jsem sledovala, ale bavila me jen ze zacatku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu se musím přiznat, že mě už taky tolik nebaví... Myslím si, že je to dobrý seriál, ale časem to asi trošku omrzí :D

      Vymazat
  3. K tej Victorii - Netflix akurát začal vysielať seriál - The Crown a to by malo zachytávať príbeh královny Elizabeth (čiže terajšej) a vyzerá to tiež strašne peckovo.
    Z ostatných seriálov, new girl ma až tak nebavila a dead of summer nepoznám ale vyzerá zaujímavo, takže možno raz sa do toho pustím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, díky moc za tip! :D Určitě si na to ještě posvítím :) Díky moc ^^

      Vymazat
  4. Viktóriu mám strašne rada. Či už tú filmovú alebo seriálovú. :) No seriál The Crown, ktorý spomína Maggie, ma teda veľmi sklamal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu určitě chci dát šanci :) I kdyby mě to taky zklamalo, mám občas moc času a není energie/nálada na to, abych něco dělala - tudíž koukám na seriály :D A protože mi závratně rychle mizí, tak neustále vyhledávám nějaké nové xD Každopádně díky za komentář :)

      Vymazat
  5. Neznám, ale zkusím Victorii. Mám ráda historii a právě sleduju Království a dost mě to chytlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Království je taky fajn :) Jen ten český dabing mě naprosto zabíjel. Jsem fakt ráda, že jsem to sledovala v originálním znění ještě předtím, než dabing vyšel :D Jakože... Nic proti, ale některé věci mě na tom vážně k smrti vytáčely xD

      Vymazat
  6. Takto je to rozhodne lepšie, ja to robím rovnako :) Hlavne keď človek už toho toľko číta/pozerá a nenapíše na to recenziu hneď tie pocity sa strácajú a ono to nie dobre, takže takto je to fajn. Ani jeden z nich som nepoznala :D Ja som momentálne dosť orientovaná na východnú tvorbu a tú západnú pomerne ignorujem, na čo sa teším sú Vikingovia. Už si konečne musím nájsť čas a skuknúť tretiu sériu, blíži sa mi štvrtá :D

    Viallen z http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat