středa 9. listopadu 2016

Filmovo-seriálový koutek | Seriálové tipy #2

Arieluma, Daevas! Mám pro vás další trojici seriálů, které mě zaujaly a stojí za pozornost - opět se mi tu sešel zajímavý mix, určitě je na co se těšit.

Tentokrát vám představím seriály Red Band Society, Sense8 a Guilt, každý o něčem trochu jiném, ale všechny jsou celkem zajímavé ^^


Red Band Society

Na seriál Red Band Society jsem narazila náhodou, když jsem projížděla videa na Youtube. Prvně jsem si podle názvu říkala, o čem to asi tak může být - byla jsem trošku neohromená, řekla bych. Trailer mě ale přesvědčil, abych tomu dala šanci... Opravdu toho nelituju. 

Hlavními hrdiny jsou teenageři v nemocnici - Leo, Dash, Jordi, Emma a Kara. Každý z nich se do nemocnice dostal z nějakého důvodu... kvůli nějakému onemocnění. Prve se setkáváme s Jordim, statečným mladým mužem, který přijel až z Mexica jen proto, aby měl šanci na vyléčení - má totiž rakovinu, stejně jako Leo. Stejně tak se přidává i Kara, která zkolabuje na tréninku - má nemocné srdce a potřebuje transplantaci. Pak je tu Emma, která zápasí s anorexií a Leův kamarád Dash, který má cystickou fibrózu. Poslední je Charlie... chlapec, který je v kómatu. 

Na první pohled se to asi zdá jako nuda anebo hodně depresivní... Ale ne. Red Band Society je neuvěřitelný náhled do nemocnice, který ukazuje schopnost lidí držet spolu i v tom nejhorší - pacienti spolu prožívají nejen pády, ale i vzestupy. Vzájemně se podporují a nejednou se dostanou do zatraceně vtipné situace, stejně tak ale nechybí emotivní chvíle, které nenechaly moje oko suché. *Bere si kapesník*
Korunku tomu dodávají skvělé vedlejší postavy, i díky kterým je vážně o zábavu postaráno. Za sebe osobně musím říct, že způsob, jakým spolu ta skupinka drží - sama jsem to zažila. Je to neuvěřitelný pocit. (Blogger nespolupracoval, tudíž trailer najdete ZDE, místo pod obrázkem...)

Guilt

Trailer
Hlavní hrdinkou seriálu Guilt je Grace, mladá a přitažlivá žena, která žije poměrně nespoutaným životem. Jakmile po jedné z party najde ve společném bytě mrtvou spolubydlící, celý život se jí obrátí nohama. Všichni ji obviňují jako vražedkyni - a ona sama si nepamatuje, co se tu noc stalo...

Byla náhoda, že jsem si všimla nějaké ukázky a líbila se mi - byl to jen takový maličký hýbací obrázek, ale stačilo to na zachycení pozornosti. Guilt je celkem zajímavý seriál, který má především dost dobrou zápletku. Samotný začátek možná nezní až tak lákavě, ale věřte mi - rozplétání toho, kdo nakonec onu spolubydlící zabil... Ne, to jsem opravdu neuhádla. Byla jsem překvapená, vlastně spíš šokovaná - ale celý seriál se drží v takovém duchu. Šokujícím.
Je pravda, že některé věci v něm mi přijdou zbytečné a celkem rušivé - ty zmiňovat nebudu, protože se chci vyhnout „jakože spoilerům“ - ale to už se nezmění. Překvapivé rozuzlení zápletky to stejně tolik nezazdí. 

Sense8

A nakonec to nejlepší! Sense8 sleduje osudy osmi lidí z různých koutů světa. Všichni v určitou dobu začnou pozorovat to, že cítí myšlenky těch druhých - dokonce je i vidí, mohou s nimi komunikovat.Všichni mají podobnou vzpomínku, sen - na ženu, která se nakonec zastřelí. Ani jeden z nich nemá tušení o co vlastně jde a proč se to děje, ale nepochybně je jejich spojení ohrožuje... 

Trailer
Tenhle seriál je nepochybně jeden z nejlepších, jaké jsem kdy viděla. Nemůžu toho moc napsat ohledně děje, protože bych vás tím případně připravila o zážitek, což bych opravdu nerada. Každopádně musím pochválit nejen prostředí a děj, ale hlavně postavy. Každá je jiná nejen díky svému domovu, ale i minulosti a povaze. Zloděj, herec, DJka, policista... Ze začátku mi dělalo trošku problém si zapamatovat jejich jména, ale to je vážně detail. Hrozně moc se mi líbí, jak se jejich charaktery prolínají - a díky tomu daru mají možnost si pomáhat navzájem v různých situacích. 

Dalším plusem tohoto seriálu jsou vztahy. Osobně mě hodně překvapily vztahy jak v rodinách, tak milostné vztahy postav. Otec, který ubližuje svému synovi. Matka, která svoje dítě klidně nechá poslat na lobotomii... Nechybí ani lesbický a dokonce i gay pár! Za tyhle dva páry jsem byla asi nejradši, protože byly opravdu zajímavé. Osobně jsem si zamilovala ty dva muže - především partnera jednoho z těch „obdarovaných“. Už dlouho jsem neviděla tak zajímavou a vtipnou postavu. O to zajímavější pak je následující rozvinutí vztahu, když se objeví i žena, kterou jeho partner používá jako zástěrku kvůli herecké kariéře... Pokud jsem vás nenavnadila, mrkněte určitě na trailer. Opravdu to stojí za to!

Znáte/sledujete některý z vybraných seriálů?
Pokud ano, co si o nich myslíte? 

7 komentářů:

  1. Neznam ani jeden :D ale vsechny tri vypadaji dobre. Skoda, ze nemam na serialy vubec cas :( nnejak ted nemam cas na nic. Sakra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to chápu. Čas je v dnešní době celkem luxus, měla bych asi být fakt ráda, že ho mám celkem dost :D Smůla, že je mi spíš na obtíž... Hned bych ho někomu darovala xD

      Vymazat
  2. Nepoznám ani jeden z nich, ale rozhodne ma zaujal posledný Sense8. To vyzerá fakt zaujímavo. :)

    http://elizsilence.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten seriál je opravdu úžasný! Alespoň já jsem z něj tedy naprosto paf :D

      Vymazat
  3. Páni, všechny tři seriály vypadají fakt lákavě a zajímavě. Nevím, který z nich si vybrat dříve. Děkuji za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš to vzít náhodně, anebo podle nálady :D Každopádně jsem moc ráda, že můžu takhle někoho inspirovat :)

      Vymazat