pondělí 4. prosince 2017

A zase pauza!

Ptáte se, proč už delší dobu nevyšel článek? Inu, jsem bohužel líná jako blecha. Více v celém článku!



Za poslední dobu toho proběhlo skutečně, skutečně moc. Nakoupila jsem si hromady knih, navštívila Palác knih v Praze nebo Českou národní banku, odkud jsem si odvezla balík peněz. (Přesněji slisované kousíčky bankovek, které už nemohly být použité.) Ale pořád 70 000!


Navštívila jsem mezitím i dvakrát Levné knihy a odvezla si přes jedenáct skvostů, včetně mojí další anglické knížky. A to ani nemluvím o recenzácích, které se mi jenom za dnešek doma poměrně nakupily. Vše o knihách a více se dozvíte v knižním shrnutí za měsíc listopad, které by mohlo vyjít do konce týdne, snad.


Mimo čtení mě totiž zaměstnává další věc - nepočítaje školu a autoškolu - blíží se mi závěrečný termín do odevzdání prací k maturitě z ekonomiky a z ict. Z ekonomiky mám sotva třetinu a ict ani tečku. A zbývá už jen 18 dnů! Asi zešílím.


A do toho samozřejmě hraju svoje oblíbené hry a sleduju Letopisy rodu Shannara - mojí novou závislost, kterou hltám po kusech. Bohužel, času je málo a některé věci mě bohužel chytily víc než stresování se nad novými články, což je na jednu stranu chyba, na druhou slibuju, že při povánočních dnech se už vše uklidní a budu mít více času na blog i psaní.


Mějte se krásně!

-A.

0 komentářů:

Okomentovat