úterý 20. února 2018

Owlcrate: SOMETHING WICKED THIS WAY COMES #1

Zdravím vás! A konečně se potkáváme u tohoto článku, protože mi již minulý týden dorazil můj tak opěvovaný Owlcrate, kanadský knižní balíček plný roztomilostí, knižních věcí a co víc - ten můj mi přinesl i ponožky! (Druhé Vánoce, doslova. Takže se dnes podíváme na celý balíček a trochu si jej rozebereme.


Ale jen pro úvod, nějaké ty základní informace. Owlcrate je měsíční knižní box, který je každý měsíc na určité téma - podle toho se řídí i výběr knihy a knižních věcí v balíčku. Cena je 30 dolarů - v přepočtu na koruny zhruba 615 Kč. Říkáte si, že za takovou kupu věcí je to ideální cena? Máte pravdu. Ovšem nutné je připočítat i poštovné.

Jelikož se jedná o balíček z Kanady, bohužel se na nás levné poštovné nevztahuje a tím pádem je jen cena poštovného 20 dolarů - tedy dalších 400 Kč.
Bohužel, ke všemu se musí připočítat i clo, takže nakonec skončíme na hranici 1100 Kč. Ale pořád nejde o cenu úplně přemrštěnou, jen se musí brát v potaz to, jakou dálku se balíček dopravuje.

Protože ale novější balíčky zatím k mání nejsou, vybrala jsem si "na zkoušku" jeden starší, přesněji srpnový z roku 2017 na téma Something wicked this way comes. Jelikož miluju temné fantasy a kafe, jakmile jsem si balíček prohlédla, byl pro mě ideální.

Bohužel, podobná věc u nejnovějších balíčků nejde. Celý balíček je totiž utajený a je překvapením pro čtenáře, který jej otevře.

No a přesně takhle vypadá moje nové zlatíčko.



Balíček obsahuje: Knihu The Hearts We Sold, knihu Sleepy Hollow, balíček kávy na námět HP, ponožky se vzorem E. A. Poe, záložka na téma Šest vran, kuličkové pero (v mém případě fialové *tiše pláče*), dopis a podpis od autorky The Hearts We Sold, samolepku na téma knihy Divoká píseň, seznam věcí v balíčku, včetně ladící placky a kartičku s tématem na příští měsíc.

Jak je vidět, jde o pořádnou nálož věcí, z nichž je pro mě valná většina použitelná a uctívám je. Nyní se podíváme na jednotlivé položky.


Knihu The Hearts We Sold více představovat nebudu. Již jsem jí zmiňovala ve článku 5 cizojazyčných knih, které si chci přečíst → ZDE, kde jsem také "amatérsky" přeložila i její anotaci. Ale na jakýkoliv názor o knize se můžete těšit brzy, protože se mi zalíbila natolik, že jsem se rozhodla o ní napsat recenzi, ačkoliv to obvykle na mimo recenzní knihy nedělám. Ale byla úchvatná. Vážně.

Co se týče Sleepy Hollow, kdo by neznal legendu Ospalé díry, že? Jedná se o strašidelnou klasiku a pro mě i novým přírůstkem do klasických knih v originálu. Sice jsem jí zatím nepřečetla, ale to se doufám brzy změní. Protože už jen podle obálky a toho kousku, co jsem z ní přečetla vím, že se mám na co těšit.

Jednou z věcí, kterou jsem už vyzkoušela je i balíček kávy, která je inspirovaný - kým jiným - než samotným Voldemortem. A že se jedná o zatraceně silnou a chuťově vynikající kávu. Upřímně, nedokázala jsem odolat a kávu načala hned první večer. Kdo mě zná blíže ví, že jsem nenapravitelný milovník kafe a právě proto jsem si mimo jiné vybrala i tento balíček. A nelituju toho - děsím se pouze dne, kdy mi to kafe dojde, protože se jedná o relativně malý balíček.

A je to tady. PONOŽKY. Hlavní věc, kvůli které mě balíček na první pohled zaujal. (Ne, fetiš na ponožky nemám, zatím.) Nicméně miluju modrou a když navíc se jedná o měkoučký a pohodlný kousek, se vzorem mého oblíbeného spisovatele? Nemám, co dodat. Jsou úchvatně hebké, dokonce se trefili i velikostně.

Sice jsem knihu Šest vran zatím nečetla, protože si chci celou sérii přečíst v originále, ale o to víc jsem ráda, že onu záložku mám. Je nádherně vyrobená, oboustranná a s krásnými úryvky z knihy. Bude se hodit, brzy.

Druhou z věcí, kterou jsem vyzkoušela je i fialové pero. A nemůžu si stěžovat. Součástí byly i tři náplně fialového inkoustu a byť chvíli trvalo než jsem přišla na to, jak ho zprovoznit, nakonec se podařilo. A nemůžu si ho vynachválit. Sice obvykle škrábu hůř než kocour, ale s perem se mi píše krásně a dokonce i čitelně. Horší bude, až mi náplně dojdou.

I když se jedná o drobnost, dokonce i samolepka se mi neskutečně líbí a přemýšlím, kam jí vylepím. Sérii knih jsem zatím nečetla, ale mám to co nejdříve v plánu.

A jako poslední přicházejí na řadu malé a z většiny papírové věci. Dopis a podpis autorky mě potěšili, především kvůli autorčinu vysvětlení, kde vzala inspiraci na knihu a proč jí i nakonec napsala. Bylo to překvapivě motivující.
Seznam věcí v balíčku i placka se mi zase neskutečně líbí po grafické stránce. Havrani jsou nádherní a nedokážu si pomoct, v Owlcratu pracují zkrátka géniové.

Poslední věcí v krabičce byla i kartička s námětem na měsíc září - Mythical Creatures, jehož obsah si můžete najít zde.

A tím i končí dnešní článek. Jak se vám box líbí, případně celý Owlcrate? Já si nemůžu stěžovat a rozhodně se těším na březen, kdy se mi do rukou snad dostane další.

Mějte se krásně!

0 komentářů:

Okomentovat