pátek 27. dubna 2018

Záložková mánie #1

Mnozí, kteří mě znají, ví, že se už notnou dobu snažím o to, abych se pořádně naučila s Photoshopem. Proto jsem se rozhodla spojit své dvě oblíbené činnosti - záložky a grafičení, abych vytvořila originální, knihami inspirované záložky, které doufám, se budou mnohým líbit. Pro dnešek jich mám připravených 10 ke stažení, vše v celém článku. :)

Jakmile jsem se do tohohle nápadu pustila, první záložku jsem vybrala podle mé naprosto nejoblíbenější knižní série - Dvora trnů a růží (ACOTAR). Jelikož Rhyse a Feyre zbožňuji, najít jejich fan art nebylo vůbec těžké, tenhle je navíc jeden z mých oblíbených. Na záložky Dvora se samozřejmě těšte i do budoucna - mám v plánu jich udělat hromadu.


Záložku stahujte ZDE!
Použité obrázky: Zdroj 1 | Zdroj 2


Druhá záložka je na motivy knihy Probuzení Simona Spiera (Simon vs. Homosapiens Agenda), což je moje nejoblíbenější LGBT knihaa vůbec. Kdo by sakra nemiloval ten rozkošný příběh?!
VAROVÁNÍ, motiv záložky může vyspoilerovat konec!


Záložku stahujte ZDE!
Použité obrázky: Zdroj 1

A jelikož v dubnu vyšel třetí díl Kronik pozůstalých, rozhodla jsem se udělat záložku i na první díl série - Falešný polibek (Kiss of Deception)... jenže jsem nenašla absolutně nic. Žádné boží fan arty, obrázky, nic. Proto jsem musela improvizovat a vybrala jsem jeden z mála, který jsem našla. Rozhodně se nejedná o nejlepší záložku, osobně jsem s ní docela zklamaná a jakmile budu mít možnost, předělám ji.


Záložku stahujte ZDE!
Použité obrázky: Zdroj 1

Jelikož mi v blízké době má přijít i druhý díl ze série Měsíční kroniky (Lunar Chronicles), rozhodla jsem se vytvořit záložky, které budou sedět k celé sérii. Chybí pouze záložka na Nejkrásnější (Fairiest), ale tu snad časem dodělám. Cinder bohužel k ostatním neladí, protože fan art, který byl od stejného autora jako zbylé byl nepoužitelný (musela bych dokreslovat vlasy) a to je absolutně mimo mé možnosti. Časem jí pravděpodobně předělám, zatím je zde tahle verze.



 Záložku Cinder stahujte ZDE!
 Záložku Scarlet stahujte ZDE!
 Záložku Cress stahujte ZDE!
 Záložku Winter stahujte ZDE!
Použité obrázky: Zdroj 1 | Zdroj 2 | Zdroj 3 | Zdroj 4 | Zdroj 5 | Zdroj 6 | Zdroj 7 | Zdroj 8


A na závěr jsou tu záložky, které jsem vytvořila speciálně na přání v knižní skupině na facebooku. Je jich zatím jen pár, bohužel jsem nestihla vytvořit vše, ale nebojte se, v blízké době se pokusím vyplnit každé přání, aby si tu každý našel své. Nicméně, jedná se o Divotvůrce (Spellslinger), Temnnější tvář magie (Darker Shade of Magic) a Selekci (Selection).


Záložku Divotvůrce stahujte ZDE!
Záložku Temnější tvář magie stahujte ZDE!
Záložku Selekce stahujte ZDE!
Použité obrázky: Zdroj 1 | Zdroj 2 | Zdroj 3 | Zdroj 4

A to je pro dnešek vše! Doufám, že se vám záložky líbí a využijete je! A pokud byste měli zvláštní přání, napište jej do komentářů a já slibuji, že se jej pokusím vyplnit, co nejdříve. 

8 komentářů:

  1. Jdu stáhnout Dvůr a Cinder! Záložky jsou nádherné! Jsem zvědavá jaké další vymyslíš :-) Jsou vážně úžasné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. :D V blízké době budu plnit přání ostatních - mezi nimi je třeba Hunger Games, Drahokamy od Kerstin Gier, Magisterium. Osobně poté plánuji se věnovat Lovcům stínů, Harrymu, Dvoru a Trůnu ze skla. :D

      Vymazat
  2. Páni, jsi šikovná. :) Opravdu krásné návrhy jsi vytvořila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Joo víc na motivy ACOTAR :)) Moc pěkné záložky! Máš talent

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Prosím o záložky z knih: Percy Jackson, NeObyčejní a Pýcha a předsudek. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera :) Opravdu jednoduše nádhera, moc se mi líbí všechny záložky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalost! Ty záložky se opravdu povedly. ❤ Hned si jdu stáhnout Simona a Scarlet... :))

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný nápad - nejvíc se mi líbí asi ta z Kronik pozůstaých. Samotnou mě to teď navnadilo, abych oprášila své grafické znalosti :)

    OdpovědětVymazat