pátek 3. června 2016

Co nového v knihovničce? #1


(Článek z 12. října 2014) Už nějakou dobu jsem uvažovala o tom, jestli neudělat něco jako pravidelnou pod-rubriku s přírůstky - a aby byla skutečně pravidelná, tak týdenní (samozřejmě mimo případů, kdy mi během týdne nic nepřibude) - a vzešla z toho tedy pod-rubrika Co nového v knihovničce. Upřímně řečeno - bude to pro mě ještě výhoda pro Měsíční chvástačky, což je jen další plus - ale hlavně doufám, že se vám budou tyhle články alespoň trošku líbit.




Jako první tu máme knihu Mlčení jehňátek od Thomase Harrise! Mlčení jehňátek znám už jakou dobu, ale nikdy jsem ani neviděla film, ani nečetla knihu. Tak trochu se stydím, ale co už... alespoň jsem si poslechla audioknihu. A musím vám říct, že mě skutečně nadchla. Ale kniha bude vždycky lepší, takže vítej, Mlčení jehňátek! (Mimochodem, ta obálka je přímo magická, nebo se mi to jen zdá?)


Jako další knížku tu máme Trest pro hříšné od Johna Saula. Od Johna Saula jsem zatím nic nečetla, ale původně mě anotací zaujaly hned jeho tři knihy, takže uvidíme - pokud se mi bude líbit Trest pro hříšné - jakože se na něj skutečně moc těším, jsem totiž opravdu zvědavá - tak uvidím, jestli se třeba nepoohlédnu i po nějaké další jeho knize.


Jako další knihu, která mi teď nově zdobí knihovničku, tu máme takového maličkého drobečka. Je to opravdu drobeček, váží něco přes kilo a je to ta nejtěžší a největší knížka, jakou jsem si kdy nosila v tašce do školy - spolu s tunou učení. Do dneška se divím, že se mi tam vůbec vešla - a co spíš, že jsem se pod tou tíhou, kterou dala dohromady s učebnicemi a sešity, nesesypala. Ale co? Je to krása. Pod kupolí je jedna z mých nejoblíbenějších Kingovek a mít ji doma je pro mě neuvěřitelné štěstí. Navíc se díky ní moje ''Kingovská'' knihovnička (na Kingovky mám zvláštní miniknihovničku) zase rozrostla o jeden nový kousek!


Další tu máme knihu Lístky ve větru. O tuhle knížku jsem původně neměla absolutně zájem, ale potom co mi o ní pověděl Alex (a že tohle sem vážně asi raději psát nebudu, protože téma incest není nejlepší téma pro tenhle článek) mě skutečně zaujala a tak mi ji Alex daroval. Také jsem moc zvědavá, jak se mi bude líbit! (Ne, skutečně mi nevadí, že je to druhý díl série, skutečně. Obvykle totiž mívám právě oba díly z trilogie AŽ na ten PROSTŘEDNÍ, takže můžu jen říct: Hurá!)


Další je tu kniha Pacient nula, což je případ kdy projíždím Bux a všimnu si knihy, co má krásnou obálku a lákavou anotaci. Pak se podívám na cenu a žasnu - výprodej! A když se potom Alex (ještě jednou ti za všechno děkuju!) rozhodne mi ji koupit, protože jsem sama na suchu (a oznámit doma, že mi přijde knížka je skutečná sebevražda) tak můžu opět jen jásat. Jen škoda, že si ji Alex také nestihl přečíst, mohla se mu líbit...


A jako úplně poslední tu mám knihu Kruh, která je mým (pro tento článek jediným) recenzním výtiskem. Nad touhle sérií jsem už nějakou dobu uvažovala, ale pokaždé jsem od toho z nějakého neznámého důvodu upustila. Skutečně nevím proč. Ale potom, co jsem získala spolupráci s nakladatelstvím Fortuna Libri (aneb jeden malý sen splněn, a to jen díky úžasné Ellnese, moc díky!) a paní z nakladatelství mi právě tuto knihu nabídla, tak jsem neváhala. Nevypadá špatně, tak uvidíme, jestli budu po delší době konečně zase s nějakou knihou spokojená.



Ale úplně poslední fotka není s knihou, pokud čekáte knihu, tak vás zklamu - je to sice mizerná fotka, ale už jak dlouho jsem slibovala, že vám ukážu to svoje opeřené zlatíčko, takže když mi bylo předevčírem dovoleno si udělat pár fotek (ačkoliv nejsou nic moc) tak jsem se automaticky rozhodla vám sem jednu z nich dát. Milouš (to je jeho jméno) není příliš velikým milovníkem foťáků, takže se ničeho lepšího asi nedočkáme, ale přeci jenom konečně víte, koho že to tedy mám doma. A že je to skutečně zlatíčko!

0 komentářů:

Okomentovat