sobota 4. června 2016

Co nového v knihovničce? #2


(Článek z 20. října 2014) Dnešní článek Co nového v knihovničce? zveřejňuju pozdě - a za to se skutečně moc omlouvám, ale nevyšel mi čas. V sobotu jsem byla na narozeninové oslavě - teta měla čtyřicátiny - a domů jsem se vrátila až večer, takže jsem měla myšlenky někde úplně jinde. Na neděli jsem tedy přednastavila jiný článek a ačkoliv jsem slíbila, že se Co nového v knihovničce? na blogu objeví někdy během neděle, jsem se nakonec rozhodla to přesunout na pondělí. Ano, jsem strašná, co se toho týče, ale bohužel. Na příště budu muset být mnohem rychlejší.
Ale dost organizačních věcí! Za minulý týden se mi podařilo nasbírat hezkou hromádku knih, ačkoliv jsem si myslela, že nakonec budu mít snad jen jednu - nakonec jich bylo mnohem víc, než jsem si myslela - a než jsem sama očekávala. A dál? Víc najdete v celém článku!




Pro dnešek první knihou, kterou jsem za minulý týden ukořistila je kniha Netvor od Alex Flinn. Tuhle knížku se mi podařilo ukořistit, když jsme s byli s Radkem (přítel tety), babičkou a mámou byli na výletu do Liberce, kvůli mojí návštěvě psychiatričky. Jako obvykle jsme potom šli do Globusu a jako obvykle jsem skončila u knih. Tentokrát se mi ale podařilo udělat na svou maminečku psí oči a mohla jsem si vybrat jednu knížku. Původně jsem chtěla Hvězdy nám nepřály, ale protože jsem je nemohla najít a mamka pospíchala, jsem popadla Netvora. Dýchání pod vodou a Hvězdu už jsem od téhle autorky četla, už mi zbývá přečíst jen Netvor. Tak proč ne?


Skočný příliv, dárek od Alexe. Nedávno mi na recenzi z Databázeknih.cz přišel druhý díl - Třetí hlas - a tak se mi perfektně hodí, že už mám doma i Skočný příliv. Tuším, že ho mám stále i na čtečce - ostatně taky jsem část na čtečce četla, pokud se skutečně nepletu - ale klasická kniha je klasická kniha. Krom toho mě Skočný příliv opravdu nadchl, takže jsem toužila mít ho doma, což se mi splnilo.


Další knihou v pořadí je recenzní výtisk z nakladatelství Galatea - Pikový Jack. Tahle kniha mě dost zaujala, takže jsem po ní - jak se to říkává - ''skočila''. Jsem skutečně zvědavá, jestli se mi bude líbit.


Muzeum prazvláštních věcí - opět dárek od Alexe. Absolutně netuším co od téhle knihy čekat a co od ní naopak nečekat, takže čtení pro mě bude jedno obrovské překvapení. Mám takový pocit, že jsem dokonce ani nečetl anotaci, ale Alex tu knihu četl a podle jejího (krátkého) vyprávění by se mi snad mohla líbit, i když už jsem úspěšně stihla zapomenout o čem ta kniha vlastně je... ano, jsem hrozná.


Další je tu kniha Temnou chodbou, což je kniha, kterou mám tuším ještě stále na svém knižním wishlistu. Jsem na ní hodně zvědavá, ale jako k většině knih, co doma mám (a že jich je jen čím dál víc!) se k ní bohužel dostanu někdy později. Nejdřív bych totiž měla vyřídit recenzní výtisky, které jsou - jako obvykle - velice lákavé a potom se pustit do knih, na které se těším nejvíc. A i těch je moc. Strašně MOC.


Dalším dárkem od Alexe je kniha Políbená měsícem, o které vážně netuším, proč mi ji poslal, když nemám první díl - ale dobrá. U mě je naprosto normální, že mám ze série první a poslední díl, aniž bych měla ten prostřední. Aneb jak dřív vypadala moje série Drakie - první a poslední díl, nehledě na to, jak moc hloupé to je. To jsem celá já.


Kniha Co s láskou je mým dalším recenzním výtiskem - a opět jsem velice nadšená, protože jsem si tuhle knížku chtěla přečíst - tedy chtěla jsem si přečíst už první (nefilmové) vydání - a tak jsem se také chopila možnosti a vzala si ji na recenzi. Tohle není úplně můj styl, ale v poslední době jsem ve čtení dost otočila a čtu teď mnohem více druhů knih, takže se skutečně těším! 


Jako další je tu Královna Tearlingu, což je také recenzní výtisk. Tentokrát ale tolik nadšená nejsem, protože mám tak trošku obavy. Podle anotace na mě Královna Tearlingu působí tak trošku... no, uvidíme.


Jako poslední tu mám dvě knihy - jedna je o pletení z gumiček, které se v poslední době dost rozšířilo (ano, tahle mánie neminula ani mou maličkost) a druhá je o vyšívání. Možná se teď divíte, ale vyšívání mě baví (teď bych se k němu chtěla vrátit) a gumičky taky. Takže jsou pro mě obě knihy dobrou volbou.

0 komentářů:

Okomentovat