čtvrtek 2. června 2016

On My Wishlist #32


Týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami,
které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.

Další caturday! ^^ Obecně víkendy nemám moc ráda, ale caturday je boží den. A s ním samozřejmě i On My Wishlist s další trojicí knih, které si přeju a ráda bych si je pořídila. Jednu z dnešních knížek jsem dokonce viděla při posledním výletu do Globusu a fakt jsem si ji chtěla pořídit, ALE - i kdybych u sebe zrovna měla peníze, tak bych si ji určitě před svojí mamkou nekoupila. Proč, to vám určitě objasní to, o jakou knížku se vlastně jedná xD




Grey (E. L. James)

Christian Grey má rád kontrolu v každé situaci. Jeho život je uspořádaný, disciplinovaný a naprosto prázdný - až do dne, kdy do jeho kanceláře vpadne půvabně neohrabaná a rozevlátá Anastasia Steeleová. Po jejím odchodu se na ni Christian snaží zapomenout, ale místo toho se zmítá v bouři emocí, kterým nerozumí ani jim nedokáže odolat. Vypadá to, že na rozdíl od žen, s nimiž se stýkal dřív, do něj Ana vidí - že přes masku úspěšného obchodníka užívajícího si luxusní životní styl pronikne až do Christianova chladného a zraněného srdce. Zažene vztah s Anou děsivé zážitky z dětství, které Christiana každou noc pronásledují? Nebo jeho temné sexuální touhy, tendence ovládat druhé a zničující sebenenávist Anu odradí a zničí křehkou naději, kterou mu dává?

Ano, toho Greye bych si koupila. Po mamčině překvapení z toho, že ta knížka vůbec existuje (a že existuje vůbec i nějaký třetí a druhý díl, ironicky) bych to ale stejně neudělala. Ačkoliv to byla právě překvapivě ona, co klidně přihlížela tomu, když mi babička na vánoce doporučovala číst romanticko-erotické romány pro ženy. Ne, že by mi zrovna ten žánr něco říkal... Grey mě zkrátka zaujal tou možností nahlédnout do Christianovy hlavy. A že je Christian průhledný jako folie (aneb co jsem říkala při čtení...) to mi při čtení prvního dílu moc nepomohlo, Ana mě pěkně otravovala. Cože to tam bylo? Vnitřní bohyně? Christian je prostě zajímavější! #LOL


Bez šance (Neal Shusterman)

Fascinují a temná dystopie ze světa, kde společnost zavedla nový zákon: Každé dítě má právo na život od chvíle početí až do věku třinácti let. Mezi třinácti a osmnácti je ale na rodičích, jestli ho vychovají až do dospělosti, anebo ho pošlou... rozpojit.
Tohle nenápadné slovo znamená, že problémové děti, sirotci, anebo prostě ty, které v sobě mají příliš vzdoru, jsou odeslány do sběrných táborů, kde jsou jejich těla rozebrána a orgány předány těm, co je potřebují. Takže technicky žijí dál - alespoň to dětem říkají. Tři z nich, Connor, Risa a Lev, se setkávají v táboře a ani na okamžik nemají chuť žít dál... rozpojení. Jedinou šancí je útěk.

Tahle knížka mě na první pohled moc nezaujala. Nějak jsem ji přešla s tím, že sice nevypadá obalem špatně, ale nic mě nepřimělo si ji rozkliknout a přečíst si hloupou anotaci. Když jsem se ale podívala na trailer a pak na anotaci... ejhle? Překvapení! *Tahle knížka jednoznačně patří na tvůj knižní wishlist, prostě si ji teď okamžitě musíš začít chtít přečíst a časem si jí pořídíš, máš radost?* Takhle nějak to probíhalo. Bez šance prostě vypadá zajímavě. Ta myšlenka je úžasná, a jakmile budu moct, tak si tu knížku s radostí koupím a přečtu.


Rebel (Amy Tintera)

Je načase, aby se z resetů stali rebelové.
Wren 178 si myslela, že se své lidskosti nadobro zbavila už před pěti lety. Když tehdy zemřela a vstala z mrtvých po 178 minutách jako resetka, získala nové užitečné vlastnosti, které z ní učinily dokonalého vojáka Korporace pro lidskou evoluci a zalidnění (KLEZ). Pak se ale objevil Callum 22 a rázem všechno převrátil vzhůru nohama.
Po útěku od KLEZ jsou oba připraveni začít nový život v rezervaci pro resety. Jenže Micah 163, reset, který rezervaci řídí, má temnější plány: chce vyhubit lidi. Všechny. Micah celé roky buduje armádu resetů a nyní je připraven zahájit invazi do měst. Callum je odhodlán lidi chránit. Wren už nechce o boji nikdy ani slyšet. Na jedné staně stojí Micah, na druhé KLEZ. Wren a Callum váhají někde uprostřed mezi nimi. Zdá se, že jim zbývá jen jedna možnost...

Když jsem se poprvé dozvěděla o tom, že bude další díl Resetu... moc nadšená jsem z toho nebyla. Podle mě byl Reset celkem dobře ukončený a přišlo mi zbytečné, aby byl další díl. Bez mučení se přiznávám, že bych si tu knížku potřebovala přečíst znovu, abych si to osvěžila. Na druhou stranu si ale pamatuju, že mě to bavilo. Mělo to dobrou myšlenku... a tak mě přeci jen ten Rebel láká. Konec konců, Reset skutečně nebyl vůbec špatný!



0 komentářů:

Okomentovat