pátek 1. července 2016

Co nového v knihovničce? #13


Arieluma! Po delší době jsem si konečně našla chvíli k tomu, abych nafotila tu „hromádku“ knih, které se mi nově nahromadily v poslední době. Celkem dlouhou dobu jsem totiž nepřidávala nové přírůstky do knihovny, takže jsem se rozhodla... no, dohnat to. *Nevinný úsměv*

Protože toho bylo fakt celkem dost, tak jsem to předběžně rozdělila, protože by toho jinak bylo hrozně moc najednou - tohle je tedy ta první várka! ^^





V první dvojici nám doslova září Jiskra v popelu s Panikou. (Panická Jiskra v popelu?) Začnu Panikou, tu jsem si totiž pořídila dřív. Tuším, že byla nějaká akce na Albatros Media a dost mi k tomu menšímu nákupu dopomohl Radek z blogu Doors To New Worlds. Toho jsem využila ke koupi dvou knížek - jednou z nich byla právě Panika, kterou už jsem si nějakou dobu chtěla přečíst, ale nějak se mi nenaskytla možnost. Nějakou dobu mi potom polehávala u postele (Protože jsem si naivně myslela, že bych ji dokázala vtlačit mezi čtení svých recenzních výtisků, haha! To jsme se zasmáli, že?), ačkoliv z toho nakonec vůbec nic nebylo. Zatím. Určitě to mám v plánu napravit, zřejmě si ji přidám na svůj seznam knih k přečtení na léto. Není to úplně marná volba, což? 

Jiskru v popelu jsem si pořídila při svém posledním nákupu na Buxu, odkud jsem ukořistila... tuším hned čtyři knihy? Nejsem úplně troškařka, když už něco objednávám a platím to poštovné, že. (Které je sice jen nějakých čtyřicet korun, ale stejně! Vážit pak cestu do města jen kvůli jedné knížce? Pft! Ale jděte) Stejně jako s Panikou jsem naivně doufala v přečtení v blízké době, ale... zatím nic. Smůla. 


Obě tyhle krásky jsem sehnala při krátkém zalétnutí do Levných knih. Měla jsem neskutečné štěstí, že jsem je tam objevila - dokonce jich tam ale měli víc, takže si nemůžu vůbec stěžovat. Hlavně kvůli tomu Velkém Gatsbym, ačkoliv se musím přiznat, že jsem si už dlouho chtěla přečíst něco od Edgara Allana Poa, takže jsem byla štěstím bez sebe, že jsem sehnala i tu Jámu a kyvadlo! 

Asi jsem trošičku posedlá, ale snažím se sehnat všechny verze vydání Gatsbyho. Už mi chybí jen jedna jediná, od nakladatelství Odeon. Ironie, že ta je snad nejhezčí... ačkoliv vlastně ne. Ano, je moc hezká, ale tohle vydání se mi asi zatím líbí ze všeho nejvíc. Každopádně moje nadšení rozhodně neopadlo - ani pro jednu z těch knížek. 


Knihu Tahle píseň ti změní život jsem si pořídila společně s Panikou, Co mě naučil tučňák je recenzní výtisk od nakladatelství Noxi. Píseň už mám (překvapivě!) přečtenou, Tučňáka aktuálně dočítám, obě se mi líbí. Upřímně jsem z Tučňáka skutečně nadšená! Mám hrozně ráda zvířata a příběhy, kde takhle figurují... ano, ano. To je přesně něco pro mě. 


Potom tu mám další recenzní výtisk - Mechanického prince. Toho jsem teď nedávno dočetla a chystám se na recenzi. (Článek budu ale zveřejňovat podstatně později, než kdy ho píšu - berme to tedy v potaz) Byla jsem z něj skutečně nadšená, tahle série mě opravdu moc baví. Možná jsem si napoprvé s Cassandrou Clare nesedla, ale tohle je opravdu pecka!

Zaslíbení jsem si pořídila taktéž na Buxu. Samozřejmě zbytek série nemám, ale četla jsem oba předchozí díly a tak jsem se rozhodla si sehnat i ten poslední. Chápete... abych si tu sérii dokončila. Dočetla. Byla jsem ale v pokušení pořídit si i předchozí díl (Zásvětí) - ten mě totiž hodně bavil. Nemůžu říct, že by tahle série byla nějak výjimečná, to spíš ne... ale i tak. Občas mám zkrátka náladu na něco podobného. Něco skutečně lehoučkého. K tomu je Zaslíbení bez pochyb ideální.


Jaký je váš poslední knižní přírůstek?
Pochlubte se mi do komentářů ^^


16 komentářů:

  1. Moc hezký článek, tyhle já mám prostě nejraději :) Moc se těším na recenzi na Tučňáka, protože bych se do něj do budoucna sama ráda pustila. Tak se měj krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně taky :D Vždycky mě na ostatních stránkách hodně spolehlivě přilákají xD Díky za komentář ♥

      Vymazat
  2. Znám akorát Jiskru a Prince... Obě skvělé knihy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiskru jsem zatím nečetla, ale u Prince naprosto souhlasím ^^

      Vymazat
  3. Uff... Panika bola strašná. Aspoň pre mňa. Tak snáď sa tebe bude páčiť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :o Tak to jsem vážně zvědavá, jak se bude líbit mě :D

      Vymazat
  4. Doufám, že na Tučňáka a na Píseň napíšeš recenzi nebo něco podobného, protože na tyhle dvě knížky jsem už několikrát koukala, ale stále si nejsem jistá, jestli se mi to bude líbit. To za A. A za B, už mám asi napsáno 20 knížek, co si chci koupit, takže... :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze určitě psát budu, Tučňák by se tu měl brzy objevit, protože jsem ho dostala právě na recenzi :) S tou Písní to ještě potrvá, protože nejdřív chci vyřídit recenzáky, ale ráda bych pak zrecenzovala všechny :D

      Vymazat
  5. Super knižky... Ja som dostala od Garance Dore - Love style life a v utorok som si kúpila Krv na sneho od Nesba (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love style life vůbec neznám, ale ze zvědavosti vygoogluju :D Toho Nesbo už mi něco říká, ale nečetla jsem - docela by mě zajímalo, jak se ti pak bude líbit :D

      Vymazat
  6. Žádnou z knih nevlastním a ani jsem zatím nečetla, ale rozhodně se chystám na Pekelné stroje a taky jsme zvědavá na Jiskru v popelu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné knižní přírůstky! Jiskra v popelu by mi měla přijít v pondělí a moc se na ni těším :-). Velkého Gatsby ti strašně moc závidím. Já mám jenom audio verzi, ale brzy si chci udělat radost s papírovým výtiskem :-). Měj se krásně, Mimozemšťanka

    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jak se ti Jiskra bude líbit ^^ A s tím Gatsbym - já ho sháněla už nějakou dobu předtím, než se mi podařilo náhodou najít v knihkupectví jeden výtisk. Ten byl pod přebalem zničený, takže jsem si pak pořídila filmové vydání - paperback - a nakonec jsem v LK objevila tohle vydání, takže bylo jasno xD Jsem už skoro sběratelka :D Díky za komentář ♥

      Vymazat
  8. jiskru, tucnaka a prince mam taky <3 paniku mam v ebooku, ale jeste jsem se k ni moc nedostala, teda rozecetla jsem to a no nejak jsem to odlozila. a premyslim o pisni od cooboo, hodne lidi o ni ted mluvi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Takže zlato, jako vždycky super článek! Budu chtít půjčit Jiskru v popelu, Paniku, Tahle píseň ti změní život a Mechanickýho prince si když tak seženu sama..:D A ještě než něco řekneš, ano, jakmile přečtu sérii Drakie! Jo a jen tak mimochodem, to se ti vážně líbilo Zásvětí?..:D Já chtěla první díl vyhodit oknem nejmíň 3x, do dalších dílů by mě nikdo nedostal!..:D Ale tobě ať se ten třetí díl líbí, budeš mi vyprávět!..:D

    OdpovědětVymazat