sobota 2. července 2016

On My Wishlist #32

Jedná se o týdenní projekt s cílem každou sobotu zveřejnit článek s několika knihami, které leží na vašem knižním wishlistu. Projekt je od Book Chick City.
Arieluma! Opět je tu caturday a já jsem tentokrát doslova nadšená, že můžu ten On My Wishlist napsat. Je pravda, že článek opět píšu den dopředu a jsem zrovna naprosto vysosaná kvůli zdlouhavému uklízení, ale... nic se nevyrovná pocitu svobody, který znamená jediné. Můžu si svobodně číst, aniž bych měla průšvih, protože už mám hotovo. Haha. 

I dnes pro vás tedy mám trojici knih, které mi straší na wishlistu. Musím ale říct, že jsem si dnes ráno dávala tu práci a projížděla Goodreads kvůli dalším knihám - několik jsem jich našla, vůbec nevypadají špatně. Takže pro vás budu mít rovnou i na příští týden ♥



Běsnící světlo - Estelle Laureová

Lucille dovedou potrápit hluboké duševní zmatky, až neví kudy kam. Její rodiče selhali a ona se ze dne na den ocitla bez pomoci sama s malou sestrou. Musí čelit zraňujícím aspektům lidské existence, zvlášť když si dala slovo, že malou Wren udrží ve své péči. Není to nejlepší doba pro osudovou lásku a ještě k tomu má Digby svoji dívku, Lucille ale ví s naprostou jistotou, že jestli nic nepodnikne, ztratí kus svojí duše a bude navždycky litovat.
V bitvě o znovunabytí vnitřní vyrovnanosti selhává znovu a znovu. Je absolutně vyčerpaná a víc už nemůže unést… pak si ale uvědomí, že kupodivu právě komplikovaná láska plná rozporů jí pomáhá, aby ve svém nitru odkryla nové dimenze a objevila svoje silné stránky.

Běsnící světlo jsem zahlédla na nějakém blogu - tehdy mi oči padly na pěkný název a ještě hezčí obálku. Ta knížka vypadá fakt dobře, proto jsem si velice rychle zamanula, že si ji přidám na wishlist - chystám se pořídit si ji, až budu znovu něco objednávat. Při poslední objednávce jsem na ni... ehm, trošku zapomněla. Ups. 

Dokonalý cizinec - Renée Knight

Román, který by neměl uniknout žádnému fanouškovi Zmizelé nebo Dívky ve vlaku! Známé dokumentaristce Catherine Ravenscroftové se zničehonic objeví na nočním stolku záhadný román. Do té doby úspěšná a navenek vyrovnaná žena jako by se rázem propadla do zlého snu! Kniha se sice tváří jako fikce, do nejmenších podrobností však popisuje dávný den, kdy se Catherine stala nositelkou tíživého tajemství – tajemství, o němž věděl už jen jediný člověk na světě. A ten je dnes přeci mrtvý. 
Minulost rázem ožívá, Catherine se hroutí svět jak domeček z karet a jedinou možností, jak z téhle pasti vyklouznout, je dokázat, co se ten den opravdu stalo...

Druhou knihou je Dokonalý cizinec. Moje zaujetí tu vzbudila anotace - obálka sice není špatná a název mi připomíná nějakou erotickou sérii (nebyl to Božský bastard? Už si nejsem jistá) - ale ta anotace. Podle všeho se jedná o dost zajímavou knížku, která je typově jednoznačně můj styl. Navíc by mi šla akorát do rány, protože jsem si dala za cíl v létě přečíst nějaký ten thiller, horor anebo něco podobného. Vedle re-readingu Ostrých předmětů a Zmizelé by se celkem dobře vyjímal. 


Will Grayson, Will Grayson - John Green & David Levithan

Chicago je dost velké město a dva středoškoláky z jeho opačných konců může dohromady svést leda náhoda. A aby se navíc ti dva jmenovali úplně stejně, totiž Will Grayson, musí ta náhoda být hodně veliká. Jenže opravdový spád věci naberou teprve tehdy, když se do všeho vloží ještě někdo třetí – kamarád jednoho z Willů zvaný Drobek, tornádo v lidské podobě. Drobek je střední útočník školního týmu amerického fotbalu, autor, skladatel, producent, režisér a hlavní hvězda nejlepšího muzikálu všech dob, a především věčně zamilovaný gay. A když ten se do něčeho pustí, můžete si být jistí, že při zdi se držet nebude...
Oba Willy čeká řada příjemných i méně příjemných překvapení a postupně si budou muset znovu přebrat všechno, co si mysleli o sobě, o lásce i o přátelství.

Knihy Johna Greena už mi nejsou žádnou velkou neznámou a Will Grayson, Will Grayson se mi líbí díky svému zdánlivě praštěnému námětu. Dost bych teď uvítala nějaké rozptýlení - a tahle knížka se na to dost dobře hodí. Jen je pravda, že se dost obávám postav, protože ty má Green snad pořád stejné. Možná by to ale dokázal David Levithan zachránit, kdo ví? 


5 komentářů:

  1. Pěkné knížky, také si chci všechny tři někdy v budoucnosti přečíst :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonaleho cizince jsem cetla (nazor v recenzi :) ) a Willa mam doma, rada bych ho za prazdniny pokorila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z těch tří knih jsem četla pouze Běsnící světlo, pěkné počtení... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No mým wishlistem je rozhodně dočíst knihu, kterou mám už půl roku rozečtenou. Pomalu už si ani nepamatuji o čem byla. :D Jinak máš zajímavou tématiku k čtení, která mě osobně ale nic neříká. To ale nic nemění na tom, že pro jiné bude tento článek přínosný. ;) Takže, jen tak dál.

    OdpovědětVymazat